Inlägg från: Telemarkgrrl |Visa alla inlägg
  • Telemarkgrrl

Barnkarusellen snurrar vidare

Fast jag ska inte åka skidor den här helgen. Med "nedförsbacke till helgen" så menade jag bara att det är rätt sida om lunchen, det är snart hemgång och helg liksom.

• Telemarkgrrl

Lappis, jag vet faktiskt inte om jag vill. Vi får se om eller när det blir aktuellt.

• Telemarkgrrl

Lappis, som sagt, vi får se om/när det blir av. Det känns bara inte så viktigt för mig. Särskilt inte när jag läser vad ni andra går igenom, jag känner inte alls likadant eller åtminstone inte lika starkt. Jag känner inte att livet är så dåligt eller att jag går under utan barn, jag känner mig så himla lyckligt lottad som det är.

• Telemarkgrrl

Lappis, klart att dom ska långtidsodla! Varför inte liksom?

AM, aaaargh, vad irriterande med tapeten!

Kul med intervju, mrs B, jag håller tummarna!

• Telemarkgrrl

Jadå, det går att stänga av! Under File > Preferences > General, kryssa ur Show warnings while clearing history.

• Telemarkgrrl

Nenne, dom tycker att det är lättare att avgöra kvaliteten på embryona efter 5 dagar än efter 2. Då ska embryona ha utvecklats till blastocyster och då är det lättare att se fragmentering osv.

• Telemarkgrrl

BS, åh vad skönt med Iris!!

Tinga, ja ta mig på orden! Det vore så kul om du kom till Stockholm!

Jag har varit inne på bokrean och ruinerat mig. Men det är ingen risk att dom blir olästa, särskilt inte nu när det snart är semester.

Just nu håller vi på och tvättar och jag tänkte sova en stund på soffan innan det är dags att byta om och bege sig hem till ett par kompisar på middag.

Jag hade förresten tänkt precis tvärtom vad det gäller skinnjackan - om jag hade provat den 105 gånger och ändå inte kunnat bestämma mig för att köpa den så hade jag bestämt mig för att det måste vara något fel och därför för att inte köpa den.

Håller tummarna, EA!

Trevlig lördagkväll på er!

• Telemarkgrrl

Lappis, åh vad roligt att ni tyckte om den!

EA, nej men vad tråkigt!

Här har det verkligen varit en dagolikt vacker dag. Vi har varit ute och promenerat på isen och försökt att bli av med all den goda maten och vinet vi fick igår. Jag är fortfarande mätt men nu åtminstone nykter igen.

• Telemarkgrrl

Frullan, kanske dags att ta en liten verklighetscheck? Nog är det bättre att få två killar än bara ett barn (om man nu önskar sig fler än ett) eller inga barn alls? Det är klart att man får bli besviken att man inte alltid får som man vill här i livet men sen måste man ju ändå komma till en punkt där man funderar på om besvikelsen står i proportion till dom faktiska omständigheterna. Vad är viktigast i livet - att få en frisk kille eller att ALLA andra minsann får tjejer? Kram hursomhelst, hoppas att du kan komma att ta dig ur den där besvikelsen snart!

Grattis i efterskott, koko!

nenne, hur gick läkarbesöket igår?! Hoppas på goda besked (dvs något litet lagomt lättfixat)!

• Telemarkgrrl

nenne, åh vad läskigt! Hoppas att det inte är några problem med levern iallafall. Och skönt att svettningarna försvunnit. Kram!!

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare