Barnkarusellen snurrar vidare
muggles, aha, jamen det var ändå lite skönt att det inte var din mammas bror, även om det förstås är tråkigt också.
muggles, aha, jamen det var ändå lite skönt att det inte var din mammas bror, även om det förstås är tråkigt också.
Lappis, jag har bara skummat lite här och där i tråden från den senaste veckan och undrar hur mår du nu? Inget ont och inget blod hoppas jag!
Lappis, oooh, vad skönt att du inte blöder eller har ont längre och att testet visar minus! Och jag har ju all förståelse för att det kan kännas skönt att skjuta bort tankarna på barn ett tag. Du tänker väl ändå ta ett par månader för att låta kroppen komma i balans igen och då passar det ju jättebra att kunna njuta lite av livet som det är under tiden med vin, resor och träning.
muggles, har du provat core bosu? Skitbra för skidåkningen!
Vi har också dagis i porten, vilken ironi alltså.
Jag tror inte att den där FL-annonsen är specifik för just den här tråden. Den kommer upp i tråden där Lappis och jag pratar tåg och Frankrike och Kalifornien också utan att nämna ett ord om barn.
Liten, f'låt!
Stödkramar, Tinga! Hoppas att det känns lite lättare idag och att dietisten kan hjälpa till, nu borde ni få lite nedförsbacke snart!
Jag håller tummarna, muggles! Du är modig du och jag är säker på att det kommer att gå kanonbra!
AM, jag ser allt en grön plupp på dig så här kommer en fråga till dig. Vi ska gå på Dramaten med svärföräldrarna och vill äta en tidig middag innan. Runt kl 17-17.30 en lördag, inte så långt från teatern - vart ska vi gå?
Tack, AM! Jacobs låter ju jättebra, det ska jag föreslå för svärfar (som har plånboken). Italienskt är jag lite trött på för tillfället.
Hmm, jag tror att det var Muntra fruarna i Windsor men jag är inte säker.