Inlägg från: sweetstreet |Visa alla inlägg
  • sweetstreet

Barnkarusellen snurrar vidare

Och SJÄLVKLART är vi coola och intelligenta!!!! Det är bara det att vi ibland inte visar oss från vår mest intelligenta sida, hahaa!

Förresten så vad är det för ointelligent med att snacka kaninpluttar och tokbuskar.....????

• sweetstreet

Ojojoj!
    Nu verkar det som om min tokbuske är på väg att bli känd!!!!!!
    Hm....
    Det var värst....

Känns lite weird att en av ens mest intima kroppsdelar nu diskuteras flitigt kirng en massa middagsbord runtom i Sverige...!
    Men men precis som Lappis sa, det är ju så vi gör det "our way". Är det inte tokbuskar så är det slem och aladåber, andra härliga kroppsvätskor eller intima kroppsdelar, ställningar eller annat som vi delar med oss av! hahahahahaaa! TUR att ni finns iallafall! För vem skulle annars orka lyssna på ens nojor eller vilja beundra ens pubeshår, hahahahahahaaaaaa!

• sweetstreet

Men Nenne gumman!!!!
    Jag skickar en kraaaaaaaam till dig gumman!!!!!
    Och iiiiiiihhhh! Ska ni träffa "er" aby till helgen! Well well, jag säger bara det.... var beredd på att ni kommer bli heeeelt förälskade!!!!!

Ååååå blir nästan lite avis. Tänk att ha det FRAMFÖR sig fortfarande. Detta att få sin första aby!

Mmmmm.... nu när vi skaffade Tazo var det självklart jättekul och mysigt, men INGET jämfört med när vi bekantade oss med Lipton! Ååååå, han är ändå fortfarande den underbaraste katt jag någonsin träfffat!!!!!
    Åååå nu längar ag nästan hem till kissarna...

Lipton är förresten också "blue" så då vet ni ju hur färgen är på er katt.
    Tazo är "ruddy", vilket jag inte har ngn aning om vad det heter på svenska.

Självklart VET jag att en katt inte är en bebis, men om er kisse är ungefär som Lipton så LOVAR jag att ni kommer få det otroligt mysigt tillsammans (obs inte på Koko´s vis då!!!! ) och att en katt kan trösta på ett så otroligt härlgit vis när man är låg!

Kram igen nu gumman!!!

• sweetstreet

Frejis!
    Vad bra att hjärtat slår på pyret! Tråkigt med dina myom men jag håller med föregående talare om att det är BRA att de nu kommer hålla KOLL på dem!
    Var det inte Snartis som hade myom hon ocks förresten???
    Är det förresten ngn av r som har kontakt med henne fortfarande? Vet ju att ni Koko, Cicci, Frullan hade mycket kontakt med henne tidigare.
    Mår hon och O bra????

• sweetstreet

Cicci,
    jag har förstått att det rent allmänt är så att om man är i vecka 28 + X dagar så räknas detta som vecka 29. Alltså så snart man börjar gå in på dagarna så är man i "nästkommande" vecka. MEN om detta är så som försäkringsbolaget definierar sakern är ju osäkert.
    Men jag håller med Frejis lite. OM de nu har så svårt att definiera vad deras försäkring täcker KAN det bli än värre OM det skulle hända ngt. De lär ksnke inte vara superenkla och tillmötesgående då.
    Så oavsett vad du bestämmer ang resan så måste du se till att få SKRIFTLIGT på att vecka 28 + 6 räknas som vecka 28 hos dem och itne som vecka 29 (vilket det ju gör annars).
    Hoppas det går vägen!

• sweetstreet

Nej nu är det dags att återgå til jobbandet....

Hoppas du snart är på skuttbenen igen också Lappis!
    Penicillin ÄR bra!

• sweetstreet

Å Här kommer en mängd kramar till er som behöver!!!

Det ÄR tungt att hoppas och hoppas och hoppas för att hela tiden landa med huvudet före i en gödselstack.
    Självklart är det jobbigt och deppigt.
    Jag vet eftersom jag själv varit där om än inte lika länge som vissa här i tråden. Tro vi kom upp i "endast" 1 år och 10 månader innan det fungerade för oss. Det är j inte direkt rekord, men tillräckligt länge för att jag ska ha full förståelse för de känslor och tankar som ni underbara kämpar har.
    Om jag bara kunde så skulle jag göra allt för att ni ska få era efterlängtade plus!

EA,
    jag förstår dessutom att det är extra jobbigt nu när tanten strular. Man vill inget hellre än att ha kontroll på sin kropp. På vad som händer /inte händer.
    Fan!!!!

Blivande Fru L,
    ja och just när man är i den här situatione så ser man ju bara alla gravida magar runt omkring sig också. Iallafall tyckte jag det. Och ens vänner blev gravida till höger o vänster....
    Skitjobbigt, men jag hoppas så att det ska vända snart!

Vickan,
    skönt att du fick kollat hos gyn även om de inte kunde se ngt dåligt. Det var ju iofs BRA! Men visst förstår jag att det spökar omrking en massa tankar hos dig eftersom du redan haft 2 missfall. Varför? Kommer det hända igen?
    Den enda trösten jag kan ge just nu är att jag känner en tjej som fick flera MF utan att man kunde hitta ngt fel på vare sig henne eller hennes man. Men nu idag har de tre välmående barn!
    Så flera MF på raken måste ju inte betyda att det aldrig kommer lyckas. Men jag förstår som sagt ändå att det känns jättejobbigt när man är mitt uppe i det.

KRAAAMAR nu till er alla!!!

• sweetstreet

AM,
    din man ville nog bara vara etra söt!
    Och det var han ju också!

• sweetstreet

Hej alla GOINGAR!!!
    jag har inte hunnit in här för jag har varit i Sverige!!!!
    Sorry att jag inte sagt ngt om detta i tråden för en ev tråddejt, men jag ville inte boka upp migmpå för många saker denna gången. Det har varit flera vänner där hemma som är i jättejobbiga situationer i livet just nu och jag ville helst finnas till för dem. Däremellan vara med familj och även ett par andra vänner.
    Men kasnke kan man ta en tråddejt eller två nästa gång jag är i Sverige.

Nenne, hoppas du fick grape-jellyn!
    Jag glömde skicka den så det blev svärmor som fick rycka ut och skicka den dagen efter att jag flög tillbaks hit. Hoppas det gick bra.
    Och du jag goofglade ocicat och shit pommes vad de var fina!!! Coolt att de har lite aby i sig också!
    Och du det blir skitbra med sprut-spräy och IVF nu! Tjallaballaholoahoooo!

Grattis till dottern Tågjäntan!
    Nu väntar en otroligt spännande tid för er!

Hm, har skummat lite men har nu glömt vad jag ville kommentera. Som vanligt.
    Och nu ska jag gå och sova. Hm, klockan hann visst bi mycket inatt med. jaja.
    Storkramen till er alla!!!

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare