Barnkarusellen snurrar vidare
Ok du är inte så blond som du ser ut Nenne! Men det verkar funka med några versaler även om man inte skrivit ngt annat först. Korkad programmerare...
Ok du är inte så blond som du ser ut Nenne! Men det verkar funka med några versaler även om man inte skrivit ngt annat först. Korkad programmerare...
EA: vilken tur att jag höll fanan uppe igår kväll då! Du och jag cyklar ju samtidigt, fick värsta aladåben igår. Jag drömde våta drömmar natten till igår vilket jag talade om för maken så han var ju tvungen att göra ngt åt det
Lappis: eeeehhhh varför blev du utskälld om det var en tråd för utomkvedes???
Tack förresten för alla cyberkramar hörrni, jättegulligt av er! Jag mår rätt ok ändå faktiskt.
AM: grattis!
JAg vill också ha champagne!!! *slurp*
Nä men jag tror att de har haft supertråkigt idag på brunchen, lika bra att inte vi är med!
Vi hade en härlig skiddag i Sunne igår; -9 grader, strålande sol och ingen vind - perfa! I princip inga liftköer heller trots att parkeringen var full. Sedan råkade vi hamna i tät granskog när vi skulle till en avstängd backe - äventyr i lilla Sunne, fniss!
Nu har jag läst ikapp fre aktiviteter och...
Cicci: usch för det anfallet! Det lät riktigt otäckt! Stackars Silverfisken. Gött att Guldfisken verkar må bra iaf1
Koko: uj magsjuka - hoppas du tillfrisknar fort!
Telis: attans missade du brunchen! Hoppas det var värt det...
Lappis: nä inte ont i magen nu igen! Vilken evighetshistoria. Hoppas det var tantjäveln nu då.
Jag har fått en mellanblödning el ÄL-blödning nu igen. Skumt. Och så har jag hittat min lust igen! K*t som en liten kanin när det är ÄL-tider...
MrsB: jag har hört att det är normalt att variera i vikt, kanske tom 500 g och särskilt vid tant. Så 100g tycker jag låter som en fullt normal variation. Inget att hänga upp sig på! Visst vill man se resultat snabbt men man får tänka på att man har samlat på sig vikt under en längre tid och då kan det också ta lite tid innan man tappar den igen.
Nu har jag bokat tid för uttag av spiral. Blev kallad till cellprov så det blev liksom en spark i arschlet. Maken fick lite ågren dock "Usch första året som är så jobbigt". Velig är hans andranamn, fniss. Jag tycker att "nu kör vi". Sedan är jag inte alls säker på att det kommer att bli ngt av det (pga ålder mm), men försöka duger. Jag kanske också har konstig ÄL (med tanke på blödning), vem vet? Det vore nog bra med ett syskon för Moa (och nu är jag faktiskt sugen på ett barn till) men jag ser inte fram emot karpaltunnelsyndromet, foglossningen el förlossningen. Inte heller de första månadernas sömnbrist. Men som sagt, vem vet - man kanske slipper det?!
tågjäntan: har du fått ett ordentligt välkomnande?! Om inte, så säger jag det nu!
Sept: jag introducerade bitar med frukt, dvs karva ut kiwi/banan med sked - det blir inte helt passerat. Men frukt är sött och gott så det går ner ändå. Vitt bröd blir ju väldigt mjukt och "slemmigt" av saliven och glider förmodligen ner ganska lätt, så pröva det. Du kan göra dubbelmackor (vik en skiva dubbel m ngt gott emellan), skär bort kanterna, och skär små kuber. Då kan du anpassa storleken så att kuberna blir större efterhand.
BS: jag tänkte att du och jag kunde cykla ihop. Bara för att vi ska försöka är det ju inte säkert att det vill sig. Jag har bestämt mig för att inte deppa ihop om så är fallet (haha, det kommer ju att gå såå bra ).