• FruCicci

Barnkarusellen snurrar vidare

Ok Ore, då förstår jag... Feta är helt OK om du frågar mig det har jag ätit hela graviditeten, särskillt i början då jag var extra saltsugen Både i sallad och "kokade" i typ färsbiffar fylld med feta osv

• FruCicci

ha ha ha - Ore, du ska nog lyssna på AM!!!
    Jag har ätit allt under graviditeten, men det verkar inte ha varit något problem än iaf, vi får se när han kommer ut

• FruCicci

HAHA Am jag såg det att vi säger olika.... men det är ju rätt bra på sätt och vis, sunt förnuft återigen o alla har ju olika sunt förnuft

Jag ska kolla svinkopporepedemin på dagis, jag har inte fått höra ngt eller ¨fått mail ag ngt från Victors fröken iaf (än)...
    kanske är så att det är Livia som startat den

• FruCicci

Nu ska jag hämta VickeVire.... vi höres och synes!

• FruCicci

Nenne, du har inte testat för tiiiiidigt då????

AM, jag det var ju intressant att han inte såg sitt eget namn på journalen, vileken lök!
    När är det dags för den där kollen av ditt bäcken, det är väl nu i dagarna?
    Jobbigt att må illa förrästen!

Jag ska till BM i morgon och be om att gå ett vul! Jag känner verkligen ett tryck ner mot hjärligheten och jag har ju varit i stressade situationer nyligen, så jag vill bara veta att allt är ok.

• FruCicci

AM var det Carlssons skola eller? De myglar som fan där nämligen! Har hört fler....

OK, då är det NORMALT med tryck så tidigt. Sa till maken igår att det antagligen är fixering på g, Victor fixerade sig tidigt. Men det känns verkligen obhagligt och sen verkar jag ha massa flytningar, så jag tror jag kan ha fått svamp igen, eller så är det heeeeeeeeeeeeeelt normalt det med

EA, skit med tårtan, men oj vad gott det lät ändå!!!!!!!! MMMMMMM

Tinga, skönt att du får prata nu och att hon var trevlig när hon väl ringde tillbaka, fattas bara!

• FruCicci

NENNE, då hoppas vi att du är låghormonare Till tanten har kommit iaf, för än så länge lyser hon ju med sin frånvaro!
    Ingen tant är ett gott tecken!

• FruCicci
    Lapinette skrev 2009-03-26 10:51:50 följande:
    nenne - jag hoppas vilken dag som helst och inte om 10 år när man inte är långt från döden. Kokade igår menspåsen och attans vad äcklig den är. Nu dricker jag inte svart utan diaréefärgat ... MUMS!
    HA HA HA oj vad jag skrattade högt på kontoret här!
    Lät ju skit gott Lappis
  • FruCicci

Just det, ag medecin. Victor fick ett penecilin med jordgubbs smak, det hällde vi bara ner i nappflaskan och hällde i jordgubbssaft, han gillade det skarpt. I Frankrike fick han antibiotika med apelsin smak, funkade kanon.
    Men om det smakar blä från början så är det nog bara att göra en god smoothy av det! mixa frukt pure och välling eller saft eller glass eller vad nu ungarna gillar. Victor avskyr glass, han är inte normal Men kanelbulle funkar, fast det är ju svårt att hälla antibiotika i....

lappis, alltså, diaree färgen när du kokoade "menspåsen" etc... MUMS... det var det jag garvade åt... inte att ni skulle vänta 10 år till för barn...

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare