• FruCicci

Barnkarusellen snurrar vidare

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅ spännande Mugglan Fan vad kul!!!!!!!

ÅÅÅ liten med

• FruCicci

Godmorgon i tråden!

Men lappis, har du fått halsfluss! Det var ju inte alls roligt gumman! Krya på dig! hoppad du kan gå på torsdag, kan du inte få tiden lite senare på dagen ist? Så du verkligen hinner krya på dig, man mår ju oftast bättre på kvällen...

Frullan: Fasen vad bra att du har kommit en bit på vägen ag vad som gömmer sig i magen! Hoppas psykologen kan ta emot dig, tycker det lät väldigt oproffsigt att säga att du är för frisk.
    Sen tror jag också på Hjärtljud Stenhårt och enligt min BM så har det visst en inverkan. Sen tror jag att det givetvis kan bli höga hjärtljud om barnet rör sig extra mycket vid tillfället. MEN min BM lyssnade efter alla mätningarna sist och hon sa att den till o med sparkade när hon lyssnade på hjärtljuden och ändå var de låga.... men 140 kan ju lika gärna vara tjej UNDER 140 är kille

Hoppas Borren får en utredning! Det är väl bättre att ta tag i det för säkerhets skull?
    Victor vägde vid 18 månader prick 11 kg, sen 78 lång.

• FruCicci

hej TINGA...
    Verkligen fint hus. Jobbigt med förkylning etc. MEN snart är det vår och ni får krya på er och kommer förhoppningsvis inte få så mycket mer framöver
    Kram på dig!
    Och vad skönt att du var så "nöjd" med snittet efter din förlossning. Känseln kvar är ju jätte bra, det verar inte många ha!

• FruCicci

Tjejer, jag har bestämmt mig för att jag VILL åka, min man har ett problem med att jag har bestämmt mig. Men men, jag har inte bokat än. Tror nog vi drar
    Risekn att jag skulle få barn inom 2 veckor känns verkligen långt borta, den risken är nog mindre än 0,5 %.
    Victor är en enkel unge, jag har varit själv med honom i Dubai förr, själv med honom i Frankrike och massa andra ställen.
    Jag är trygg i Dubai, jag känner till det och ser nästan det som det bästa resmålet om man nu känner att man måste iväg.
    Jag är i vecka 27+0 idag.
    Det jag känner så starkt är att jag bara vill till solen, få lite miljöombyte och "passa på" att åka nu innan barn nr 2 kommer och innan Victor kostar lika mycket som jag på flyget. En liten kort semester till goda vänner Liksom.....

MEN jag förtår att maken är orolig som bara den!
    Det har varit mycket bråk om detta hemma. Han vill ju inte att vi ska åka, jag hade nog inte släppt iväg Victor så gärna med honom runt halva jordklotet.
    Sen att jag är gravid denna gången och fick Victor tidigt, är ju något han har hakat upp sig på.

HUR SOM så mår jag bra och det kan hända saker likaväl hemma som någon annanstans.
    Ska ringa Dubai kompisarna i dag och sen boka efter det. Bilbarnstol kommer jag låna av Frullan, babyskydd, om det är så att jag inte kan få hem mitt från Blekinge, så då har vi honom säkert i taxibilarna i Dubai, en nödlösning.
    Så jag ser inte så många problem.
    Försäkringar och flygbolag och intyg och allt det där är OK, så det är bara att köööööööööööööööööööööra så det ryyyyyyyyker

• FruCicci

Jag var på vattengympa i går, sååååååååååååååååå härligt!
    Rekommenderar det till alla. Sen satt vi och mumsade frukter och prtade med barnmorskan innan det var dags för massage, andning och lite yoga Min melodi!

Frullan, snälla försök släppa det där med kille/tjej, det måste ju vara hemskt sen när du tänker tillbaka på din graviditet och kommer ihåg hur du nojjade ag detta och inte kunde njuta!
    Som Lappis säger kommer du ju inte vilja ha något annat än det där lilla knytet när det väl kommit ut ändå!
    puss o kram

• FruCicci

Neeeeeeeeej nu har min flygbiljett gått upp med 2000 kronor!
    FUCK. kanske inte åker iaf

• FruCicci

lappis, det var kanske det.....
    jag är skitsur nu.....

• FruCicci

Mugglan, han var visst lite längre nu när jag tittade på rätt rad
    Men 11 kg stämmer iaf
    Nu när vi var där sist för vaccinationen, då var han 20 månader, vägde 12 kg och var 83 cm lång!

• FruCicci

Nenne, jag ringde till the English Shop här i Stockholm, ligger i Söderhallarna. De har amerikansk Grape Jelly
    Nu är det ju inte marmelad, men Jelly, gelé liksom, men det smakar väl iaf druva
    Hon sa att du kunde ringa och sen maila dem så kan de fixa hem det till dig...
    webshop.englishshop.se/en/help/2/contact

• FruCicci

Ego har hittat en ny biljett till Dubai, jätte effektiv på jobbet idag, surfat på resor men det är tisdag till tisdag iaf, så det kanske blir att vi åker ändå.... måste bara ringa mina kompisar i Dubai o se om de är ok med dem att jag kommer på andra datum. MEN snart ger jag upp och Frullan du hade en poäng ag att det är ju makens barn med!

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare