Barnkarusellen snurrar vidare
Ok AM, det trodde jag inte om EG, fy vad pinsammt!
Ok AM, det trodde jag inte om EG, fy vad pinsammt!
Sitter o filar på makens 40 års fest, tiden går så fort och vi måste få till inbjudningarna i helgen! Skicka ut dem och sen boka resten.... PHUUUUU
Vad köper man till sin man när han fyller 40?
Funderar på att ge honom en golfweekend! Vad tycker ni?
Sen lite annat smått o gott som han kan behöva... bara för att det ska bli lite paket
Okej, då får det bli en golfweekend. Jag tänkte faktiskt att han får åka med vem han vill, antagligen väljer han ju inte mig då Vilket jag inte vill heller, han behöver komma iväg bara han o en polare och ha lite skoj! Komma ifrån fru o barn, det är nog en bra present
Han är värd en hel del AM, men i pengar runt 4000 kronor skulle jag tippa, mer lägger jag inte då vi kommer ha 40 års festen på restaurang!
Liten., var ligger Bjertorp då?
AM jag har kollat in den golfweelkenden de har i Sturegallerian, vet inte om det är vad jag söker än
AM kan jag förhandla priset med dig? hihihi
AM, nej den såg jag inte, jag tog ngt papper om ngt herrgårdstjohoppsan, middag och greenfee
tack liten
Liten det såg helt ok ut och inte så farligt dyrt, problemet är att det är söndag till måndag man måste boka....
Ska kika in i Sturegallerian igen och se vad det finns där...och se om jag kan charma den blonda hunken
Då kollar vi in lappis läng
länk skulle det ju stå!
Jönköping känns bara lite väl långt bort - såg att det var där nu Lappis...