Hej tjejer!
Får man smyga in här och förstöra stämningen inför helgen? Så känns det i alla fall.
Var på Nupp igår och tack för varningar om Kate AM, tyvärr så har det infriats. Hela upplevelsen kändes... hemsk så jag ville bara därifrån och maken försökte ställa frågor som hon inte kunde svara på. När han t ex frågade om fostrets fingrar så fick han som svar, att vi ställer inte det kravet på oss själva, dvs att se fingrarna. Min BM har dessutom bokat tiden fel och det kändes att vi har blivit anklagade för det (hur har ni fått den här tiden, med barsk ton) och nu var det plötsligt sista dagen för att göra Nupp för att imorgon hade det inte gått. Usch... och så mätte hon nackspalten en miljon gånger för att välja ut en siffra, ingen förklaring utan "ni förstår säkert vad jag håller på med". Mmm, så blev man tankeläsare.
Jahapp, myom som uppenbarligen trycker på nerverna i benen (sade hon iaf) behöver man inte följa upp för att jag ska ju inte föda barn idag och de slutar växa efter v 18...
På det fick jag också en förhöjd risk för DS, 1:88, vilket beror på dåligt värde på någon hormon (PAPP) och så skulle vi hem och tänka på vad och hur vi vill göra
Så det slutar väl med att jag byter MVC ifall det går att göra det rent praktiskt för att den här känns inte alls bra.