• viktualia

Barnkarusellen snurrar vidare

EA - alltså vi är inte i media än.. men det är nog en tidsfråga... än så länge är det "inom-byråkratisk skandal"..... hm.. lagom kryptiskt...

• viktualia

Pizzasallad - borde man ju lära sig att göra!

Bröllop för tre år sedan - jag gifte mig 22 dagar efter Nenne... så vi är i samma fas. Sedan dess har en massa saker hänt.. men inte med relation med maken utan i vårt övriga liv. Mest positivt!

Tack för alla kramar!!! Jag behöver dem! Kaoset har förvärrats under dagen idag. En liten del av eländet är löst medans en annan del blivit mycket värre.. hade ett svettigt möte i 2,5 timma i eftermiddag. I vanliga fall står jag pall för detta.. men jag börjar känna att kombin med mormor, missfallen (och pressen att börja om) och så allt detta på jobbet är FÖR MYCKET!!!!

Men men.. snart är det väl helg?!?!? Och sen blir det snart påsk och jag ska ha lite ledigt före och efter.

• viktualia
    Telemarkgrrl skrev 2009-04-01 21:10:06 följande:
    Vickan, hoppas att det värsta blåst över på jobbet nu, det där låter verkligen apjobbigt! Kramar!!
    För den här gången har det nog blåst över.. men kaoset lär återkomma i olika former... och då hoppas jag att jag har vanliga krafter...

... den här senaste mensen, som började i söndags, drog verkligen musten ur mig. Har boostat med en massa energi och vitaminer för att komma på banan och nu börjar det kännas bättre i kroppen.

Den här veckan hade tillvaron på jobbet GÄÄÄÄRNA fått vara en vecka när jag bara vände runt i befintliga pappershögar på bordet.... dels tycker jag lite synd om mig själv och dels hade vissa möten blivit bättre om jag hade varit mer på topp... synd att inte arbetstillvaron ger utrymme för att vara låg...
  • viktualia

Telestubben - jag hoppas verkligen att du hittar till nån vettig sjukgymnast snart!!! just sjukgymnastik borde ju verkligen vara tillgängligt!!! förebygger värre grejer och allt!

• viktualia

Pip!

en något bättre dag har passerat. chefen gav mig tillstånd att stänga av jobbtelefonen =ljuvligt! har kryat på mig i själen lite efter gårdagens ELÄNDESMÖTE...

Piggelin du skrev om utemöbler. Vi tänkte nog köpa de här www.ikea.com/se/sv/catalog/products/90055696 och måla dem vita. Drömmen vore ju givetvis www.grythyttan.net/ men det är varken billigt eller enkelt att hantera... Vi har snöat in på vita möbler till vårt gråvita hus...

• viktualia

Telestubben - himla stiliga möbler... men priset hamnade ju inte jättelångt från Grythyttan.....

.... mugglan ... Grythyttan är ju en metropol som ligger rätt nära mig... maken och du får vinka när ni åker förbi!

• viktualia
    Telemarkgrrl skrev 2009-04-02 21:28:23 följande:
    Vickan, ojdå sorry, jag hade fått för mig att Grythyttan var mycket dyrare än så där.
    ... njaaa... jag räknade lite ruttet.. hm... är inte störtpigg... grythyttebord plus stolar blir nog runt 8000... vilket ju var rätt mycket mer än ditt förslag...

snurrVickan tackar för engagemanget och snurrar mot sängen för att återfå krafterna....

KRAM!!
  • viktualia

Brudsommar - Tack så mycket!!!

Tågjäntan - grattis till dottern!

Ego - nu har jag verkligen haft en mysig helg! Tillbringade helgen i min kära hemstad, strålande sol, lite jogging, lite sollapande och mycket mys! Hade fest igår kväll för vännerna och allt blev lyckat! *mys*

Nu orkar jag nog med tillvaron ett tag till....

• viktualia

Vänner - fniss jaaa... jag fyller år.. har inte fått nån dotter eller varit med om något annat som borde gratuleras till....

• viktualia

AM - imponerande reseach!!

Själv - dyrkar jag sol och vårkänslor och ger mig 17 på att lyckas med tillvarons utmaningar. Det går hyfsat....

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare