• viktualia

Barnkarusellen snurrar vidare

Snaily - och jag kan bara instämma i det där med "skaffa barn".... ännu en kompis hörde av sig idag och nog 17 var hon på smällen hon också...

... men å andra sidan rapporterade mamma om några bekanta som fått söka dispens hos socialstyrelsen för att få göra sen abort pga fostret var missbildat.....

.... så det där med skaffa barn = lika enkelt som att shoppa på ICA... tjaaa.. man får lite perspektiv på det ja....

• viktualia

Pagegumman ska inte på intervju, hon ska läxa upp chefen för arbetsförnedringen och det kräver absolut påhejning!! Go Page!!!

Tinga - Telis har redan svarat på frågan om hur man hittar prisvärda biljetter. En del till av svaret är att sträckan mellan din stad och huvudstaden är en av landets dyraste... tillsammans med sträckan mot Gbg. Övriga tågsträckor är det färre resenärer på och lägre pris... hemskt nog är det väl ibland prisvärt att kolla flyg från din ort.. illa för miljön dock...

• viktualia

Unicefpresenter fick jag ett helt gäng på min födelsedag!! Blir helt varm i själen och tacksam över att jag slapp fler prylar!

• viktualia

Frejis - fy vad tungt!! Tänk att vårdpersonal har så lätt att bemöta patienter så himla osmidigt!!! Hug 3 Jättekram!!!

• viktualia

Snaily - fniss... tågförbindelser bygger på antalet resande... fniss fniss.. och som jag har gissat bor du i en riktig avkrok.. fniss igen..

• viktualia

EA - japp jag fattar... fniss

Snaily - direktbuss till storstan.. jaa men oooo så många timmar åt bussar... hm.. jag busspendlar 7 mil t.o.r. om dagen...

Ore - ska ta ett span mot backen

Mugglan . 164,5 är en fiiin längd!!!!

Längduträkningen - hm... jag är 6 cm för kort jag... hårt liv!!

• viktualia

har ni påskat ihop allihop?!? hm... lite småtrist när jag nu äntligen har tid att ligga i soffan med datorn i knät....

kan rapportera nåt riktigt ointressant. jag testar just nu compeedplåster på mina lilltår... har förhårdnader på båda och det gör riktigt ont... spännande om det funkar... småsvider gör det i alla fall..

• viktualia

Kära NÅN vad tyst det var här!!

Ore - jag passerade din håla för nån timme sedan (och tog ett toastopp). Såg skidbacken och förstår åt vilket håll huset ska ligga!!

Ego - ibland blir man förvånad! Maken hade pratat med svärmor om missfall nr 2 - hon kommenterade det när hon och jag var i enrum. Positivt att han faktiskt pratar med henne om tunga saker!

Annars har jag haft en ljuvlig påsk med sol, bohuslänska klippor, för många hemgjorda gräddbakelser och mycket sömn. Är hemma i min håla igen och ska vara ledig två dagar till! Tjohoooo!

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare