Barnkarusellen snurrar vidare
MSW: mysig??? Inte det epitetet jag skulle använda...
MSW: mysig??? Inte det epitetet jag skulle använda...
Gött för Vickan att vara förlovad nu då - då får hon äntligen PÖKA! För inte har de väl pökat ännu? Tänk om det hade blivit kottar vilken SKANDAL.
Hörrni - är det inte dags att börja planera Vickans möhippa?!?!?! Vilket tema ska vi ha? Var ska möhippan vara? Vilka aktiviteter?
Piggelin: ja men du ÄR patetisk! Har du upptäckt det först nu? *skojar bara* Men var hon tvungen att prata så lååångsaaaamt? Var det för att heeela sveeenska folket skulle förstååå???
Ore: vaddå "eget" landskap?
Sweet: det måste vara fördröjningen som orsakas av de långa kablarna mellan kontinenterna eller?
Ore: bra idé! Grönt färgtema alltså. Och så lite guld (kronor och så). Fler förslag? Barca? Vi kan bjuda in ett boy band som får hålla konsert lite lagom avklädda. Vad har hon för musiksmak eg? Är det den hemska som är varje år 14/7?
Piggelin: när du är bara skön! Fram för romantiken! JAg gillade att han var så säker inför kamerorna i sitt tal, blir nog en bra prins det där. Lite mer go i kungahuset!
NÄ du är ...
Piggis: din namne förklarade att han fick Västergötland för att markera att han är gift med hertiginnan av dito.
Ore: jag tror hon fick Västergötland när hon föddes. De andra i syskonskaran har egna landskap, det verkar inte gå i arv fr knugen (obs ej felstavat ).