Barnkarusellen snurrar vidare
Sweet: i princip håller jag med dig men det är roligt med all glamour: klänningar, frisyrer, tiaror, slott mm!
Sweet: i princip håller jag med dig men det är roligt med all glamour: klänningar, frisyrer, tiaror, slott mm!
Sweet: har du provat Fika: www.fikanyc.com/ Borde inte de ha semlor??
Hur många "oj vad ni skrivit mkt" kommer vi att få ikväll/imorgon tro???
Frugan: jag förstår att det är skitsurt att ni slösat bort ett helt år på att försöka själva!
Tydligen är det 200 år sedan Bernadotte kom upp på svenska tronen nästa år. Kan vara ett skäl. Sedan var det visst ngn paradbro som var under renovering i år. Tänk vad jag är påläst (efter snabbkik på DN)!
Jag är inte så vidare värst förtjust i semlor. En har jag ätit i år. Funderar på om det är värt det (träningsmässigt) att äta en idag...
Ego: nu är det 90 pers inbokade till seminariet jag ska hålla (el där jag ska prata i ett av de 4 ämnena). Gulp!
EA: jag vet inte men jag tycker bara inte de är så speciella. En vanlig bulle kan vara lika god. Ibland skrapar jag bort grädde (och mandelmassa) om det är för mkt. Mitt sötsug är för tillfället på 0 (mkt bra!) Tror det beror på att jag kommit igång ordentligt med träningen, när jag tränar 2-3 ggr i veckan så blir blodsockernivån jämnare => mindre sötsug. Dubbel effekt mao!
Har betraktat mitt och makens orangea kuvert. Fascinerad av att jag har tjänat in drygt 200 000 mer än honom men han får ÄNDÅ mer än mig per månad. Det måste vara för att kvinnor förväntas leva längre eller? Fan ibland känns det som att man förlorar oavsett när man är kvinna...
Nä nu ska jag duscha och sedan glo på Vickan på nyheterna. Var kul att se hur hon strålade av lycka på presskonferensen (som jag inte hann se riktigt hela förut).
Piggelin: jag funderade på de där som ska gifta sig. Trodde först att det är de som sålde sin renoverade lgh i Linné för att flytta till nytt renoveringsobjekt men träffades inte de på en nyårsfest? Är fortfarande inte säker på vilka du menar... Dagens gåta!