Barnkarusellen snurrar vidare
Spännande att titta på huset MSW, det är alltid roligt att gå på visningar. Det känns dock väldigt skönt att ha ett hus nu, vi letade i flera år.
Spännande att titta på huset MSW, det är alltid roligt att gå på visningar. Det känns dock väldigt skönt att ha ett hus nu, vi letade i flera år.
Apropå vaccinationer har vi precis kommit tillbaka från BVC och lillgrodan har fått sin andra spruta, det gick så bra så. Nu är dt bara att vänta och se om han reagerar på den.
Oh vad roligt Frejis! Fantastiskt många grattis!!!
Kängu - känner igen det som Koko säger angående försäkringar. Annars är det nog inga problem, jag var ute och seglade i somras och kom hem tre veckor innan BF.
Muggles - besvärligt med krånglande vitvaror, hoppas våra håller länge till.
Det var någon som pratade om Familjen annorlunda som gick på TV. Jag tittade på det, måste vara ett ganska speciellt liv att ha så många barn. Verkar jobbigt att behöva åka i två minibussar bara och tänk så svårt att komma iväg när någon måste kissa och en blöja behöver bytas så fort man ska åka.
Tittade också på Lyxfällan när vi bodde i lägenhet (nu har vi inga extra kanaler) och blev väldigt förundrad många gånger, tycker inte heller det borde vara så svårt. Man vet hur mycket pengar man har och hur länge det ska räcka, man kan ju inte handla för pengar som inte finns.
Spännande Ore! Fortsätter hålla tummarna!
Hoppas ni vinner budgivningen Tinga!
Det var ett väldigt skrivande igår! Jag var borta under dagen och hade fullt upp på kvällen med att läsa ikapp. Dessvärre kommer inte min förvirrade hjärna alls ihåg vad jag tänkte kommentera, vi får väl se om det kommer tillbaka.
Ea:Har bakat muffins med lemon curd, men för mig blev de misslyckade, lemon curden trillade igen fastän jag lade det överst, men de var väldigt goda i alla fall!
Inte idag igen Lappis Nu kunde det väl ändå räcka! Hur långdraget kan det egentligen bli?
Hoppas verkligen det blir minus snart för att sedan bli plus riktigt länge!
Om du orkar Tinga tittar gärna jag också på huset, älskar att titta på hus!
Hoppas CvL kan hjälpa dig imorgon Lappis, det kan inte vara meningen att du ska behöva ha det så här.
Skönt att det inte var magsjuka Iris hade, men tråkigt på tflykten i alla fall.
Melodifestivalen är inget för mig heller, dessutom är det ju sjukt utdraget nu. Zappade över ett par gånger och tyckte väl inte om någon låt jag hörde.
Ja Nenne, det låter som en otäck tomte... Lycka till imorgon!