• Grodan12

Barnkarusellen snurrar vidare

Har nu lyckats läsa ikapp men hinner inte kommentera allt jag vill. Är i Sälen nu, åkte skidor en timme imorse men nu ska jag och lillgodan ta en promenad.

• Grodan12

Hej hej! Tillbaka efter lite skidåkning i Sälen och Hemsedal, det har varit en jättebra vecka men det är alltid skönt att komma hem igen.
    Har väl egentligen jättemycket att kommentera, men det enda jag kommer på direkt är Postafen. Det är inte så att man inte får lova att köra bil när man använder dem, men däremot kan man bli trött (det är dock inte alla som blir) och man bör känna efter så man känner sig tillräckligt pigg och alert för att köra bil.

• Grodan12

Just det, otäckt med fall från skötbordet. Det är så lätt hänt! Jag känner att jag slarvar med att lämna lillgrodan korta ögonblick ibland, men rätt vad det är är olyckan framme.

• Grodan12

Jag krockade inte bokstavligen i alla fall... Åkte bara i Tandådalen.

• Grodan12

Här vaknade jag också till en massa snö, vill ju ha vår nu! Snön är dock på väg bort med ganska bra hastighet.

Hoppas du får komma igång snabbt nu med IVF Nenne, rent statistiskt borde det ju fungera på en gång!

Spikmatta låter spännande, på vilket sätt ska det vara bra?

Ore: Jag har en Beco, är jättenöjd med den.

Det lät som en spännande resa Cicci, tur du kom hem...

• Grodan12

Oh vilken fin katt Nenne! Var också tvungen att googla lite, men hittade snabbt fina bilder. Spännande med IVF-start, nu jädrar måste det bara fungera och det snabbt också!

Mysigt med hundvalpar också, skulle egentligen vilja ha både hund och katt men det fungerar inte medtanke på att vi dels är borta mycket på dagarna och dels vill ha friheten att kunna segla mycket på sommaren.

Vad tråkigt med mormor Vickan, även om det var väntat.

Låter besvärligt med alla sjuka barn, hoppas lillgrodan håller sig frisk med tanke på hur ledsen han blir av en vanlig förkylning, det märks verkligen att han är kille.

Det var intressant att läsa om mat och prematurbarn Tinga, det lät väldigt logiskt. Hoppas du hittar ett bra sätt att förhålla dig till deras matproblem, det låter jättejobbigt.

• Grodan12

Förstår inte alls denna hets med barnen, de är ju små så kort tid, det är ju bättre att försöka njuta av tiden istället för att jämföra framsteg.

• Grodan12

Fru L: Hoppas läkaren kan hjälpa er på ett bra sätt nästa vecka!

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare