• Frejis

Barnkarusellen snurrar vidare

Ego igen - får se om tanten dyker upp på eftermiddag, hon brukar gilla eftermiddagar bäst.

Nenne - ska ni göra insemination i den här cykeln?

Min make vill veta imorse hur jag hade tänkt när det gällde frysisen i cykeln som var. Hm, förstår inte varför han vill veta det och inte hur jag tänker nu... han vågar kanske inte fråga

• Frejis

Nenne - jag har faktiskt inte tänkt så mycket, får se om jag får ÄL-utslag på rätt dag först. Men han verkar ju tänka och det är ju en bra start

Måste rusa. Kram!

• Frejis

Vad många smilisar det blev AM!

Japp, det blev ett plus. Tänkte att nu testar jag när jag kommer hem med 40 minuters urin fast på BIM dagen får förmodligen minus och kan då fortsätta mitt. Men rätt snabbt blev det plus.

• Frejis

Jag vill ha champagne! Blev lite fundersam igår då maken drack vin och jag tyckte att det smakade sååå gott. Jag menar, helt vanlig bag in the box kan väl inte smaka gott

• Frejis

Den här diskussionen om alltför många UL var ju passande idag vänsterhänta finns redan i släktet så att det biverkningen kan vi ta.

Mm, det blev ju lite intressant eftersom jag sade ju att med min tur blir det plus när det minst passar, med tanke på jobb och allt. Men sådant löser sig bara pyret vill vara kvar iaf till oktober.

• Frejis

Tack tjejer!

Ska skypa med min mamma så att hon kan ägna sig åt någonting annat än politik och långkonjunktur

• Frejis

Tack, ni är så gulliga! :-P

Vad vi gjorde annorlunda... testade med ÄL-test och fick till det samma dag som jag fick utslag (och två dagar innan, och två efter om jag minns rätt; riktigt tandborstsex mao, plikttroget Annars ingenting om inte spa har bidragit

Jo, hållit i två större fester hemma, hur utmattande som helst.

• Frejis

Tack för alla kramar och grattis

Måste säga att det kändes overkligt när jag läste tråden och sedan när maken kom hem. Fick den lite lustiga tanken: "Tänk om jag har lurat alla och plusset är inte alls ett plus..." Men maken kunde också skåda rester av ett plus på det gamla testet... Det känns ändå konstigt *på tal om onödiga VUL och UL så borde jag kanske köpa en sådana maskin redan nu? *

EA - vi började försöka i april 05, men sedan har jag inte alls varit lika duktig på att försöka som Lappis och Nenne. Sammanlagt blir det kanske över två år (förmodligen närmare tre

Måste se vad det är för jobb som BS talar om, har missat det på något sätt.

• Frejis

Tittade på länken och det där såg inte dumt ut. Blev genast sugen på spa igen

Skickar en extra kram till alla förkylda och röstlösa. Har tappat rösten ett par gånger och det jobbigaste av allt var att man inte får tala alls. Man får inte ens viska som Kängu skriver. Jättejättejobbigt fast det skulle gå om man kanske fick gå på sådant spa som på bilden i den länken som BS skickade. Det var ju en bra lösning eller hur?

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare