• MSW

Barnkarusellen snurrar vidare

Zozo skrev 2009-02-03 11:32:14 följande:
    MSW.. Mmm men hon var sa lagom söt kl 4 imorse när hon tyckte det var morgon NU sover hon den rackaren!
    Haha, nä det kan jag tänka mig... men det onda med det goda..
  • MSW
    Grodan12 skrev 2009-02-03 12:30:37 följande:
    Kängu - häftigt när man börjar känna sparkarna. Det känns dock så avlägset, kommer knappt ihåg hur det kändes och ändå var det inte många månader sen.
    Håller med!! Knäppt att det känns så avlägset redan..!

Kängu: Har inboxat länken nu!
  • MSW
    Grodan12 skrev 2009-02-03 12:41:10 följande:
    Spännande att titta på huset MSW, det är alltid roligt att gå på visningar. Det känns dock väldigt skönt att ha ett hus nu, vi letade i flera år.
    Ja det ska bli kul.. Sitter förövrigt och bläddrar(/drömmer) i en katalog från modulenthus nu..
  • MSW
    Ore skrev 2009-02-03 12:53:15 följande:
    Hmmm, det har sina nackdelar att bygga hus också... Fast om man slipper göra så mycket själv är det nog väldigt trevligt
    Det blir dock mycket billigare (väl? billigare åtminstone) om man gör mycket själv...
  • MSW

Min plutt sover nu.. Hoppas att han sover mer än en halvtimme nu.. Så att jag får något gjort (eller åtminstone får tillfälle att få ngt gjort...)

• MSW
    Lapinette skrev 2009-02-03 12:47:29 följande:
    Har ni också fått Familjelivs tidning? Den damp ner här hemma för någon timma sedan. Har bläddrat lite i den och hittade bl a ett repotage om att åka till Rom med barn. Vem var det som skulle åka dit?
    Är inte medlem ens.. Var det inte Vänner??
  • MSW
    muggles skrev 2009-02-03 13:42:42 följande:
    Såg förresten att en av mina bekantingar på FB har Magnus Uggla som vän (!). Grubblade ett ?!) el om ngn skojare lagt upp en profil och snott ett kort. Jag menar, det är ju inget som hindrar...
    Haha! Spännande..
  • MSW

Nu har sonen sovit i en och en halv timme (och sover än..) Så skönt.. Både för honom och mig! Har tom fått lite gjort (iaf satt igång en diskmaskin och lite i ordning plock!)

• MSW

Waaaaaaaaaaaaaaaaah!!! Ar det sant?! Far alldeles glad-ont i magen! stora smajlisar kommer nar jag ar vid riktiga datorn!

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare