• MSW

Barnkarusellen snurrar vidare

Lapinette skrev 2009-02-06 13:19:55 följande:
    Men först blir det Barcelona. Kom på idag att jag faktiskt är där om två veckor. Niiiiiiicceee!
    Ja det låter härligt.. *inte ett dugg avundsjuk*

Själv blir nog nästa resa till Rhodos i slutet av sommaren "Med hela tjocka släkten".. MIn mormor fyller år då..
  • MSW
    MSW skrev 2009-02-06 13:26:19 följande:
    Ja det låter härligt.. *inte ett dugg avundsjuk*
    Hoppas du uppfattade ironin..
  • MSW

Piggelin: förutom lite dagis strul låter det som det flyter på bra!

• MSW

Lappis: Jäkla skit! Hoppas dom har något förslags på vad som kan göras nu!
    Well, när det väl fäster på rätt ställe, lär det juh inte komma ut "I förtid" så bra som det verkar sitta! (men då får juh X'et komma ut först....)

Tinga: vill gärna också titta på huset...

Liten: Förstod inte heller riktigt..? Har tanten kommit?

Har haft besök av en kompis här idag, trevligt!! Annars är sonen sjuk (förkyld, förmodligen därför han varit gnällig på kvällarna ett tag..) och jag känner mig också lite lagom på gång att bli frkyld.. Igen.. HAlvtjock i halsen och lite småsnorig.. Se hur det känns imorn.. Vill juh gärna på gympan.. Men vi får väl se!

Hmm.. well vet inte mer vad det var jag tänkt kommentera..

Kör repris:
    Liten: 8/2, tror inte det blivit någon 'minst' den här månaden, men man ska aldrig säga aldrig eller när man 'minst' anar det!

Ore 10/2 Som har känslan av att det kanske faktiskt har tagit den här gången!

Blivande Fru L: ca 10/2 Som förhoppningsvis slipper dyra flygturer mer!

Nenne: Kanske runt den 24/2..? Tillbedjan till nålguden är det som gäller denna månad.

EA: 25/2 Som är första BIM efter mirakelvattnet..

• MSW
    BrudSommar2006 skrev 2009-02-07 21:17:49 följande:
    Nattson kan vi nog ta bort ur galleriet förresten för jag vet att hon sade att hon inte tänkte skriva här mer med den gamla ursäkten att hon "inte kände sig välkommen". Jaja, så var det i alla fall, har inte hört av henne på länge nu.
    Jaha? Konstigt...
  • MSW
    nennesjuttioåtta skrev 2009-02-09 09:22:04 följande:
    Grattis EA (för visst fyller du år nu??)
    Grattis grattis!

Här har vi snö.. Har snöat hela förmiddagen.. Eller... MOrgonen kanske är mer rätt! Problemet här är att det töar varannan dag och fryser/snöar varannan.. Vilket gör att det var svin halt igår, och nu då är det 5-10cm snö på eländet också!!
    Är inte jätte förtjust i snö, men jag tycker att ska det nu vara snö ska den komma och ligga och vara jättefin så alla hinner åka pulka och allt vad man vill göra, och sen smälter solen bort den utan att det blir isiga vägar!!
    Men det är iaf väldigt ljust och fint när det ligger snö på marken!

ÄR fortfarande lite lagom snorig och tjock i halsen, blir ingen träning idag. Sonen verkar dock vara på bättringsvägen!

Tinga: HUset ser jättefint hus! Håller tummarna för att ni fortfarande leder budgivningen!
    Imorgon ska vi på visning.......

Liten: känns som du tar det lite lagom lugnt nu då, och att du tog det hyffsat bra med tant besök och allt? Låter annars som en trevlig helg.. (Förutom förkylningen då...)

Ore och FruL hur känns det idag? Dagen innan BIM?

Nenne: Skönt att det inte var försent, och tur att cystan inte var något farlig!
  • MSW

Liten: skönt med ansiktsbehandling!

Ore: Jäkla skit! *grooummpf*

• MSW

Ja det är klart.. Mycket som hinner hända på en helg! Hoppas du får något bra svar iaf!

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare