• MSW

Barnkarusellen snurrar vidare

Man hoppas juh också att jämställdheten går frammåt.. Och när en i den åldern agerar så blir man juh lite orolig..
    Blev även lite "nervös" när en i min mammagrupp nästan ursäktade sig när hon hade en ljusblå/vit randig mössa på sin dotter..! (Ja jag vet, men jag tyckte faktiskt inte den rosa var så fin... Blev svaret när jag sa att jag tyckte att mössan var fin..)

• MSW

Blir förresten inte Rhodos i augusti! (ska juh åka hela släkten) Och när några av dem var negativa, så tog vi det för att dom inte ville följa med (märkliga vi är va?).. Sen ringde dom och blev besvikna när vi hade reserverat åt oss, och menade att de bara blivit inslängda i det hela!
    Så vi får se vart vi hamnar ist.. (Rhodos var för varmt och den veckan gick inte så bra osv).. Nu ska jag få de nya förslagen mailade till mig..
    Så något roligt blev helt plötsligt lite lagom jobbigt och tråkigt..

• MSW

Åh Tinga, vad tråkigt med budgivningen! Då får vi hålla tummarna för att ni hittar något nytt objekt..
    Man blir juh så sugen på huset bara.. Börjar möblera och så redan efter visningen.. Sen blir det juh som ett gift när man har börjat fundera på att flytta och bara VILL VILL VILL.. (är iaf så i vår familj.. )

• MSW
    nennesjuttioåtta skrev 2009-02-09 11:06:01 följande:
    MSWJag hängde inte med, hade ni reserverat åt hela släkten och sen vill de inte vara med?
    Nej vi reserverade åt den halvan som var positivt inställd, eftersom vi bara trodde det var den halvan som ville med! Då blev den negativa sidan besviken eftersom de faktiskt visst vill med bara inte dit och bara inte den veckan.. Men det är mest jobbigt för syrran som är den som är "spindeln i nätet".. (klarnade det något )
  • MSW

Får se hur lånngt sonen låter mig skriva.. Han är lite gnällig, kan bero på att vi nyss kom hem från vaccinering på bvc!
    Han väger nästan 9,5kg till sina 65 cm! En riktig liten go tjockis!

Frejis: Förstår att nätterna kan bli jobbiga! Men denna gången SKA det juh helt enkelt gå bra!

Grattis Iris på namnsdagen!

vad var det mer nu då?

• MSW

Mindre och Izzie: Japp, har en riktig matglad en! Ännu ammar han mest, men av alla saker han har testat är det bara ärtor han haft lite svårt för och det berodde nog på att de inte var lika mosade!
    Han är 5½ månad.. Och nu har vi tagit en tur i vagnen så nu hoppas jag att han kan sova en stund!
    Vi vet inte riktigt hur vi ska göra med honom när vi ska på visning, är han gnällig är det juh jobbigar att ha med honom, men det är också svårare att be någon passa honom.. Vi får se!

Jag tänkte också först hur sjutton kom det in en eremitkräfta.. Sen föll det på plats hos mig också att ni visst var på en strand...

Nu ska jag passa på att gå och duscha!

• MSW

Ligger i soffan och är lagom slutkörd efter att varit iväg på föräldrargrupp och diverse ärenden! Efter att ha stigit upp kl 7.15 (när sonen inte ville somna upp) När jag kom hem var jag helt färdig! Är juh fortfarande förkyld och allt.. Jaja..

KOmmentarer: (skyller på snoret och moset i huvudet om jag glömmer ngt)

Kramar till Cicci, MrsB, och blivande fru L, och alla andra andra som har det lite tufft!

*skickar knip till nenne*

Lappis: Verkar som du fick tag på en bra doktor!

Husvisningen: Skulle helt klart kunna tänka oss att bo där... OM det bara hade varit boningshuset, och inte det extra lager lokalen på 130kvm...
    Så.. Vi kommer inte lägga något bud! Utan för fortsätta drömma om att det ska dyka upp ett hus till oss... Snaaart!

• MSW

Muggles: *kram* min farfar fick stroke och var medvetslös ett par dagar innan han gick bort, jag blev mer ledsen över stroke beskedet än själva bortgången, och det beror väl på att man redan vet vad som kommer att hända...

Piggan: Hojtar också

Sonen åt inte förrän FYRA(!!) i natt!! Såå skönt! Annars har han hunnit äta två gånger vid den tiden!!!
    Annars är jag fortfarande snorig som tusan! Men idag ska jag bara vara hemmma och försöka bli så pass pigg att jag orkar med helgen... (Har vänner som kommer hit i morn kväll, lördag ska vi på tre års kalas på förmiddagen och dop på eftermiddagen och på söndag ska vi på brunch hos sväronen....)

Dags att snyta sig igen!

• MSW

Jag HATAR våran dator! Det inträffar ngt allvarligt fel så att den startar om sig! Nästan varje gång man nyss har startat den!

Jaja, får fortsätta läsa igenom och se om jag kommer ihåg vad jag tänkt kommentera..

Iaf: Lappis: Skönt att det äääntligen går åt rätt håll!

Muggles igen: sen var jag ledsen igen när det var dags för begravning!

• MSW

AM: Så här gör jag med mina orkidéer: Doppar dom i vatten en stund (tar upp dom när jag kommer ihåg att jag ställt dem i vatten.. ) detta gör jag så ofta jag kommer ihåg.. Intervallerna blir nog någonstans mellan 1-3 veckor.. Stänglarna tar jag bort när de är helt vissna.. (eftersom jag heller inte riktig vet var man ska knipsa)
    Och ger dom lite näring någon gång.. (typ en gång i halvåret eller så.. )
    Ingen har dött ännu...
    Jag tror det mest avgörande är vart de är placerade... (helt egen teori dock...)

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare