Barnkarusellen snurrar vidare
Jag hade kunnat vara mormor. Herregud så deprimerande....
Jag hade kunnat vara mormor. Herregud så deprimerande....
Lappis, så länge inte folk tror att man är där för att titta på sina barnbarn, det vore jobbigt ...
Oh nooooo, dom har börjat ställa fram stora påskägg med godis på jobbet. Nu är jag rökt.
Jag skulle ju faktiskt inte vilja vara 38 år och mormor. Men 38 och mamma skulle sitta fint. Men det är försent nu. Om jag inte gör en räd till Ikea i påsk.
Ah, då har jag ju dessutom en fullt godkänd anledning att äta upp allt godiset i påskäggen först! Du är så smart nenne!!
Izzie, det är inte bara din rättighet att äta upp Ms godis, det är din skyldighet!
koko, pust, så skönt att allt såg bra ut!
Ore, vad det gäller din kompis och att hon kanske förväntat sig samma öppenhet från dig så kan jag absolut tänka mig att det är så. Det vore ju inte så konstigt. Men samtidigt måste man respektera att inte alla vill prata om privata/känsliga saker på samma sätt. Hon har ingen rätt att få veta och du har ingen skyldighet att berätta, oavsett hur mycket hon har berättat för dig. Så visst, kanske tycker hon att du borde berättat tidigare att ni försökt men du har gjort helt rätt i att bara berätta det som passat dig, när det passat dig. Jag är likadan som en del kanske anat.
Jag har förresten fått en återbudstid till en sjukgymnast! Tjohoooo!
nenne, sjukt var ordet sa Bull. Det var ju i förra veckan du skrev om henne och att hon var gravid.
Msw, sjukgymnasttiden är redan imorgon.
Och så har jag dessutom hittat ett par glasögonbågar, tro det eller ej! Ska beställa dom ikväll, jag har haft dom hemma för konsultation med maken och dom fick godkänt även av honom.
nenne, vanliga glasögon, inte solglasögon.
Jag tänkte leta upp en länk till glasögonbågen jag tänkt mig och såg att man kan köpa den på nätet 1000 kr billigare än här hos optikern. Utan glas alltså. Undrar vad optikerna tycker om att man kommer in med en båge och ber dom sätta i glas? Det var ju ändå en ganska stor prisskillnad.