Barnkarusellen snurrar vidare
Ja, men nog är det värt ett hurra! Hurra för att möjligheten finns och att det finns så underbara människor som ställer upp och donerar!
Tack, EA!
Ja, men nog är det värt ett hurra! Hurra för att möjligheten finns och att det finns så underbara människor som ställer upp och donerar!
Tack, EA!
Snaily, jag har också all förståelse för att det är jobbigare med hunden än med en gammal människa som inte längre har kvar hälsan och geisten. Min hund dog för åtta år sen men jag tänker på henne och saknar henne varje dag.
Page, trist att mötet inte gick som du ville. Och vad jättetrist att J fått lunginflammation igen! Hoppas att han blir snabbt bra igen och får tillbaka immunskyddet!
AM, vad häftigt att det är så nära nu, tänk snart är du trebarnsmamma. Men jag har all förståelse för att du bävar för förlossningen, det skulle jag också göra. Ett avslappnande bad låter jätteskönt!
Liten, jag har inte fått något resultat av sjukgymnastiken än, det ska tydligen ta minst tre månader men jag har mycket större förtroende för honom än för naprapaten. Naprapaten var så inriktad på behandling och tryckte och klämde och bände, jag hade alltid mer ont när jag gick därifrån än när jag kom dit. Men den här sjukgymnasten är mycket mjukare, han pratar mer och förklarar vad som är problemet och hur jag själv ska kunna träna hemma och gym för att kunna bli bra. Han säger också att det inte ska göra ont och eftersom jag har så extremt ömma muskler så har naprapaten tagit i alldeles för mycket och då får det det motsatta resultatet.
Idag är det förresten min och makens 10-årsdag! Det ska firas med middag ute ikväll.
Liten, ja precis, jag har nog också trott att det måste göra ont för att det ska ha någon effekt men det verkar vara helt fel. Jag får helt enkelt lära mig att strecha och träna utan att få blodsmak i munnen.
Tack! Vi ska gå på Långbro värdshus. Jag dreglar också redan.
Ja, det ska bli kul att prova Långbro. Jag har för mig att Lappis tyckte att det var bra när hon bodde där ute i krokarna.
Tack för grattis! Vi träffades på jobbet, maken var min projektledare på den tiden. (Nu för tiden är det ombytta roller.
)
koko, snyggt jobbat! Säg, fanns det foton med på cv:na? Du kanske gick mer på hans sexiga ögon än på de andra kvalifikationerna?
Tack för grattis! Långbro var jättebra, underbar mat och jättemysig lokal. Det enda jag kan klaga på var att dom var så himla snåla med vinet, finns det ingen standard för vin som det gör med sprit (med sprit vet man ju alltid hur mycket man får)? Och så kan jag möjligen klaga på att jag var alldeles äckligt mätt när vi gick därifrån och hade svårt att somna igår kväll för att jag var så övermätt - men det var ju knappast Långbros fel.
Tinga, hoppas att det är början på en lååååång uppåtgående trend!
Snaily, jobbigt att din man kanske får sparken, hoppas att det verkligen blir den där chansen till att hitta något roligare.
Liten, men din stackare vilken envis förkylning. Har du provat sån där näsolja? Lycka till på mötet idag!
Jag är tyvärr alldeles för feg för att säga till. Trots att jag blev rätt sned när jag fick ett glas vin med lika mycket vin i som maken hade i sitt, och han hade ändå suttit och druckit av sitt genom halva varmrätten. Jag måste tuffa till mig lite och våga klaga också!
Jaha, så det är utanpå näsan gör ont. Ja, då funkar det ju inte så bra att smörja den på insidan.