• Telis

kängu, jag tror att jag är för feg för att köpa glasögonen med glas på nätet. Men bara bågarna skulle jag kanske våga köpa (om inte optikern blir arg på mig då ).

Tack för att ni tyckte dom var fina. Det är lite bling-bling på skalmarna, det gillar jag.

• Telis

Cicci, Andrologmottagningen på Sophiahemmet håller på med sånt. Man får även göra inseminationer där. Mycket billigare än om man går på den andra (fertilitetsmottagningen?) på Sophiahemmet.

• Telis

Ja, kära nån, tänk om man hade fått en hundring för varje gång man visat upp muttan för olika främmande människor. Då hade semesterkassan varit kirrad vid det här laget.

• Telis

Då har du nog blivit rikare än mig, Lappis!

• Telis

Vänner, kul att se dig här! Hoppas att Prinsen lugnar ner sig snart, det låter frustrerande det där.

Vickan, tack!!!

Jag beställde glasögonen hos optikern idag, inklusive bågarna, istället för att beställa dom på nätet. Dels har dom en garanti att man får byta glasögonen om man inte gillar dom och dels får man ett extrapar glasögon gratis just nu. Man kan välja slipade solglasögon också och det sitter ju fint nu till sommaren!

• Telis

Bra att du påminde mig om terminalglasögonbidraget, muggles! Det hade jag glömt, ska defintivt undersöka det.

• Telis
    Tinga skrev 2009-04-08 21:31:06 följande:
    Synd bara att skälet till en Stockholmsresa för mig nu är borta! Å andra sidan kanske du köper ett par till i så fall, för vi har ju uppenbart samma smak.
    Nej, nej, tvärtom, du måste komma upp snart!! Optikern körde ju en kampanj just nu där man skulle få ett par glasögon gratis om man köpte ett par över en viss summa. Så nu måste jag ju snart välja ut en båge *till* och eftersom det tog mig åtta år att hitta den där bågen jag länkade till så MÅSTE jag få hjälp att hitta en till!

Vad kul att er Barcelonaresa var så lyckad! Det var ju det jag sa att det är bara jag som inte gillar Barcelona.
  • Telis

Jag kan verkligen rekommendera det där kyckling med parmaskinka och balsamsås som Vickan länkade till, det har jag gjort artontusen gånger och det är precis lika gott varje gång.

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare