• kängu

Barnkarusellen snurrar vidare

Hej Frejis *vinkar*
    Hur går det med uppsatsen?
    Skönt att ni har tid för UL nästa vecka. Vilken vecka är du i nu?

Önskar lycka till till BS & EA!!!

Ore- man vet aldrig....

• kängu

Jag sitter här och skjuter saker framför mig... dags att påbörja en ny del på ex-jobbet, och det är alltid lika segt innan man kommer igång!
    Roar mig istället med att surfa resor!! Såååå res-sugen just nu, jag blir galen!

• kängu

Just det, glömmer att andra måste jobba!

Just nu är det långresa till Australien som är på tapeten. Men det är ju omöjligt just nu... Annars skulle jag kunna tänka mig en helg i Paris (hinns tyvärr inte med innan försäkringen slutar gälla, så det blir inget), en långweekend i NY, en vandringsresa till Korsika (eller bara till svenska fjällen...). Sen OM någon skulle vilja bjuda mig på 2 veckors slappar-resa till Maldiverna så skulle jag inte heller säga nej

Tror jag är extra sugen eftersom jag vet att det är omöjligt just nu... Kanske kanske att vi skulle kunna hinna iväg på en resa då jag är i slutet av v.27, men känns lite stressigt (typ 3 v kvar...)

AM- Vad blir det för färg? Jag måste gå till frissan snart...

Märks det lite att jag inte vill ta itu med det jag borde ta itu med???

• kängu

Berätta för all del din retsticka

AM, Jag tycker att du kan ta med en bild på henne! Gillar du frillan så...

• kängu

Frullan, Rom behöver ju inte bli jättedyrt! Hur länge ska de vara där isf?

• kängu

Lidö såg mysigt ut Lappis! Hm... reslusten blir ju inte precis mindre av såna här diskussioner

• kängu

September- jag gillar Clinique All about eyes!
    Nu var det iofs ett tag sen jag använde den men tyckte den funkade bra tidigare iaf.

MrsB, Lycka till med tentan! Jag tycker också att det ofta är så att tentorna verkar svårare än de egentligen är...

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare