Barnkarusellen snurrar vidare
AM- det är tydligen så
AM- det är tydligen så
Ja den sista var riktigt dyr men också den snyggast tycker jag, det är ju alltid så!
Cicci- Min mor har haft låga hjärtljud på bebisarna under samtliga graviditeter... och ut kom tre flickor!!!
Så det behöver inte stämma... mina var iofs också låga sist jag var hos BM, och jag ska ju (enligt UL) ha en kille i magen så...
Koko- Jag med!!! Sååå skönt att det är fredag!!
Cicci- jo det är säkert så i de flesta fallen
Jag vill också kika på hus!
Fin tapet Ore!!
MSW- Huset behöver ju som du skrev en hel del jobb, men har potential tycker jag! Relativt lågt utgångspris också!!
Frullan- har du kontaktat kurator/psykolog på MVC? Kanske vore bra att få prata med någon om detta. *Kramar om*
Tycker också huset var fint Liten, men lite väl dyrt (å andra sidan är det en del dyrare uppe hos er)!
Tänker att det kanske kan bli lättare att hantera de tankar du har, att du kan slippa må så dåligt över det. Kan vara värt att prova kanske, men bara om du själv vill det förstås.
Urk, jag har precis ätit en en halv plåt med kolakakor... kunde inte stoppa mig själv. Jag undrar hur mycket jag kommer gå upp under den här graviditeten egentligen??
Piggis, unna du dig att sura några dagar Gillade den lägenheten du länkade till, fast det var alldeles för mycket färg för mig