Barnkarusellen snurrar vidare
Hej på er alla i tråden!
Nu sitter jag på tåget in till staden, projekt pendling har börjat! Flytten gick superbra och det är sååå skönt att äntligen få lite större. Hundarna var alldeles förvirrade och gick bara runt och glodde i alla rum (3).
Ser att ni är flera som har det jobbigt just nu. Massor med kramar, tankar och kärlek till er alla!
Nenne, så pissigt med katten som det inte blev något med. Fattar att du känner dig skitdeppig just nu. Kan inte säga så mycket mer än att jag tänker på dig, och hoppas.
Ea, jag blev så ledsen när jag läste det du skrivit. Fy fan vad tråkigt att festen skulle få den vändningen. Släpp ut dina känslor, ilska, avundsjuka vad det nu är... det är inget konstigt att du känner så. Man behöver inte vara så himla stark jämt.
Frullan- jobbigt med natten. Tror inte att ljudnivån ska vara skadlig för bebis, hör med din barnmorska! Jag förstår dig, jag hade också såååå gärna velat gå! Vi spelade till och med Metallica på vårt bröllop, i kyrkan Även om jag kanske inte lyssnar så mycket på dem nu så gjorde jag det förr, så förstår precis din känsla. Jag säger gå!!!! När har du BF, är inte det i närheten av mig (slutet av juni)?