• kängu

Barnkarusellen snurrar vidare

EA- Jag tycker också du ska testa, om det blir minus nu så har du ju inte testat för tidigt och bör kanske kontakta din Gyn. Om det blir plus är det ju bara underbart!

Liten, fy vad tråkigt med Mindre och er resa till Falun
    Hoppas lilltjejen kryar på sig snart!!

AM- Har hört massa positivt om Jabushe, men funderar på om jag är för "ung" för att börja med den? När rekommenderas man att börja med anti-rynk egentligen??

Just det Nenne, jag skulle ju fråga dig om tips också! Vi ska på bröllop i Mora-trakten i slutet av Maj, tänkte passa på att se lite annat när vi ändå är där uppe. Kruxet är dock att vi inte kommer ha med oss bild upp, vet inte hur lätt det är att ta sig till olika ställen? Kommer ha två lediga dagar där som jag förstår det. Jag kommer vara rätt så högggravid så inga utflyktsmål som kräver lååånga promenader funkar. Tar tacksamt emot tips!!!

MrsB- angående artikeln i Vi Föräldrar, jag och maken tänkte iaf försöka komma iväg 1 mån till Thailand eller liknande i vinter under föräldraledigheten. Har kompisar som gjort så, och de tyckte det var helt fantastiskt!

• kängu

EA förresten, kul med renovering av gäst/barnrum! Vilken stil har du tänkt dig? Jag är för närvarande helt uppe i inredningstankar så tycker det är spännande att höra om andras idéer... funderar mycket på hur vi ska inreda vårt barnrum & gästrum i kommande lägenheten (flyttar om en vecka, hjälp vad tiden går fort!!). Tänker att det i början får vara mest gästrum eftersom lillen kommer sova i vårt rum, och sen göra om det till barnrum när han blir lite större och vill sova i eget rum.

• kängu

EA- Tyvärr har jag inget bra tips på neutrala tapeter...men visst var det AM som höll på och kollade på tapeter för ett tag sen? Hon kanske har något tips?

• kängu

AM- kanske dags för mig att börja då med andra ord, är 26. Surfar genast in på Jabushes hemsida

• kängu

Tack för bra tips Nenne! Zorngården har jag velat se länge, så den är självskriven!

• kängu

Oooh Nenne Gesundaberget är definitivt något för oss som båda gillar action!! Fast jag kommer vara superavundsjuk på maken eftersom jag inte kan åka...
    Det verkar ju finnas massor att göra där i trakterna, nu är jag riktigt sugen på att åka dit!!

• kängu

Nenne- jag får väl göra så

BS- Håller med Nenne om att ni har en himla otur!!

• kängu

Man har mer flytningar när man är gravid EA... så det låter plussitivt! Förstår dock att du inte vill hoppas... Spännande!
    Bra jobbat med renoveringen!!

• kängu

God förmiddag i tråden!

Koko- skönt med fint Kub-besked, och att ni bestämt er för dagis!

MrsB- håller tummarna för dig idag, det kommer säkert gå utmärkt!!

Piggis, skönt att ni fick lägenheten såld. Förstår att ni är lite besvikna över att ni inte fick det ni ville ha, men det är ju svårt just nu. Skönt ändå att ni fick den såld så behöver ni inte bekymra er mer över det!

Liten, fy låter riktigt jobbigt med Mindre Hoppas att maken får i henne vätska som får stanna kvar!

Snygg halltapet Koko! Jag antecknar ivrigt era tips på tapeter då vi nog kommer tapetsera om hall+barnrum/gästrum i nya lägenheten.

Vi var på IKEA igår och handlade lite smågrejer till nya lägenheten... hur kommer det sig att det alltid kostar några tusen, utan att man förstår vad man egentligen köpt??? Nåväl, fina grejer var det i alla fall.

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare