• _koko_

Barnkarusellen snurrar vidare

Ååååh, telis, vilka härliga nyheter!!! Förstår att du inte orkar spekulera så mycket, men jag vill iaf säga HURRA!!!

Jag har fö en regnbågskompis (med partner) som blivit gravid på första inseminationsförsöket! Är jätteglad för deras skull!!

• _koko_

Ja, PUSS på donatorn!!!

snaily - Förstår absolut att du kan vara mer ledsen för hunden! Vet hur förkrossade vi var när vår ena katt blev ihjälkörd...

• _koko_

Just det, nenne-hjärtat! Vi har inte så höga krav på katten tycker vi, men vill inte ha en svartvit (har en) eller en gråvit (hade en) och helst en hane. Vi vill inte heller betala en förmögenhet och det ska vara en kattunge.

Hittade förresten en lustig kattannons på blocket nyss - en "bengal" och en "norsk skogskatt". Inte särskilt rastypiska om ni frågar mig...

• _koko_

Hej, hej, hallå, dagboken!

Telis - Grattis på 10-årsdagen, vilken milstolpe!

Mrs B - Tufft värre, vad duktig du är som tar hand om alla!

Liten - Grattis till romance, antecknar pytt och bubbel.

AM - Hoppas du hade ett skönt bad.

Page - Tråkigt med mötet. Kan tänka mig att de drar alla över en kam och har en negativ inställning redan från början... Hoppas J tillfrisknar snart igen, tröstlöst när han blir sjuk hela tiden och är så darrig redan från början. Kram!!

Dagens i-landsproblem: Tog på mig för tajta jeans i morse, de klämmer åt under magen...

• _koko_

AM & EA - Hahahaha, det hjälpte att höja bordet och stå upp, så än så länge är byxorna kvar på.

Telis - Vi skulle få förstärkning i det projektet jag satt i för snart 9 år sedan och jag fick äran att välja konsult (ur en hög cvn, jag gjorde inte intervjun) - föga anade jag att det var pappan till mina framtida barn jag valde...

• _koko_

Telis - Ja det fanns bild, fast jag tyckte han såg ut som en arabisk oljeshejk (vilket jag fortfarande påminner honom om ibland och han fortfarande tar som en förolämpning)...

• _koko_

AM - Haha, nä, men skuggor gjorde att det såg ut som att han hade världens största kroknäsa och han hade dessutom väldigt allvarlig uppsyn (tror han tycker fotot är konstnärligt...).

• _koko_

Hej Frejis! Tror som AM att det nog kan ha varit försök till service den här gången. Sen vore det kanske skönt för er att ta ett beslut ang fvp så snart som möjligt så ni slipper grubbla över det längre? Oavsett vad beslutet blir brukar ju ångesten släppa lite när man väl kommit till ro med sitt val.

AM - Har du sett bilden???

Är så sugen på GLASS!!! Tror det finns i cafét här, ska ta en sväng senare i eftermiddag, just nu är jag proppmätt efter god lunch...

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare