Barnkarusellen snurrar vidare
Nu har även jag hittat hit.
Beklagar ditt missfall Vickan!! Tillräckligt jobbigt att behöva drabbas en gång, förstår att du blir orolig när det händer två gånger på raken!! Kram!
kängu - Vi har en skinnsoffa plus fåtölj, men märket vet jag ju som sagt inte om jag kan rekommendera eftersom dynan vi sitter mest på blivit lite nersutten efter bara 4 år.
www.natuzzi.se, modellen klaus (fotpallen ingår).
Skinn är sjukt praktiskt när man har barn (inte bara hundar som skitar ner, kängu)!
Av de två du länkade till skulle jag säga att den mönstrade är klart mer fläckförlåtande, men den kräver nog ett rum med ganska lite mönster i övrigt.
lappis - Vi har en ljusbeige matta i vardagsrummet och nog blir den fläckig, men vi har valt att blunda för det. Efter ett tag blir den jämnsmutsig. (jag läste fö att ni stod i en mataffär och tänkte att det var olikt lappis att köpa matta i mataffär (stormarknader brukar ju ha lite mattor...) ).
Har packat ner alla jul- och adventssaker idag. Skönt. Har ett beting kvar - det sista ur packningen från resan. Alla kläder är tvättade och det mesta är uppackat, men några grejjer ligger kvar i väskorna och de ska tas om hand idag!
Men först måste jag pausa lite (vilket jag gör just nu), och äta något så jag mår lite mindre illa. Kramar till alla!