Hej sötisar! Trött koko kikar in, har läst massor men inte haft tid att kommentera ordentligt och då har det blivit att jag inte kommenterat alls.
Stor kram till Tinga, förstår verkligen att det är tufft när de krånglar, jag höll ju på att gå på knäna när conny var som jobbigast med maten och han är EN. Och dessutom en väldigt nöjd och glad kille i övrigt.
BS - HEJA DIG!!! Tycker du gör ett toppenjobb och hoppas att du orkar fortsätta trots att vågen inte visar på minus ännu. Säger som liten, glöm inte att använda måttband också, och framför allt tänka efter om du inte orkar mer och mer.
EA - Det är sååå skumt! Kan verkligen pergo ställa till det sådär? Nä, jag skulle också kolla upp det!
Liten - Hoppas du klarar dig, men det låter ju inget vidare om jag ska vara ärlig.
Ore - Lycka till ikväll.
AM - Snygg hall!
Cicci - Hoppas du har en skön resa!
Telis - Välkommen hem! Är jätteavis på din resa faktiskt.
Lappis -
Frejis - Härligt att lill-frejis mår bra, men skit med myomen!
Kramar till alla!
Själv är jag förkyld, har jätteont i halsen. Har även stressat som fan den senaste veckan, vilket jag igår kunde konstatera var VÄLDIGT dumt. Fick en pytteliten blödning och blev skitskraj (förstås). Men det har inte kommit något mer och jag har känt pyret några gånger sen dess så jag har bestämt mig för att vänta till stora UL på måndag. OCH att sluta stressa. Därför ska jag nu packa ihop, gå och fika med några kollegor och sen åka hem och viiila. Tar med mig datorn, för så förkyld och trött som jag är idag borde jag nog stanna hemma i morgon.