Barnkarusellen snurrar vidare
cicci - Hahaha, japp, jag tar omega3 & omega6 (fast det är mycket för endons skull), mittval kvinna och b12 (eftersom jag har brist). Det blir 6 tabletter om dan... Plus säkert niferex snart också.
cicci - Hahaha, japp, jag tar omega3 & omega6 (fast det är mycket för endons skull), mittval kvinna och b12 (eftersom jag har brist). Det blir 6 tabletter om dan... Plus säkert niferex snart också.
Cicci - Hahahaha, helt klart!!
Blä, fick precis feberrapport och den är upp på 39.4 igen (i nyvaket tillstånd). Positivt är att han sovit lääänge nu på dan och kissar som han ska.
Liten - Jag tror inte heller att man behöver bekymra sig så mycket när de är så små. Finns det ens tillskott för den åldern?
Ore - ÄT RÄKOR!!! Som med allt annat bör de ju inte vara dåliga, men dåliga räkor är ju ändå så äckligt.
Har hittat en butik som jag ska förära med ett besök på vägen till min gravidyoga ikväll: Engströms trikåaffär på kungsholmen.
Conny har fått strumpor från Nowali (tydligen svenskt märke) som jag vill köpa fler av, och där ska de enligt uppgift kanske finnas. Vad gör man inte för lite spännande shoppingupplevelser.
Liten - Jo, precis, de gör mockasiner också! Har kikat på åhléns men inte sett några strumpor.
Hmm, glass lät gott! Enklast är kanske att blanda lite fruktpuré med vispgrädde och frysa? Ska vidarebefordra till sambon.
AM - Jag kände nästan på mig att du skulle känna till den, även om den ligger en liten bit från dina hemkvarter (det är ju inte söder iaf ). Ser verkligen fram emot det, knäpp som jag är!
(jag åt sushi igår! )
Jag är också barnsligt förtjust i såna affärer, men den här kände jag inte till. Därav min entusiasm.
Liten - Åh, vad smart, då får man ju glasskonsistensen direkt! Har både jordgubbar, hallon och blåbär i frysen (och äpple och ananas när jag tänker efter), kan ju bli värsta glassbuffén!
Cicci - Hjälp! Vilken tur att det gick bra, inte kul att stranda...
Ore - Gäller även brie tyvärr, men som cicci säger får man ju äta upphettad ost. Tänker på klassikern grillad ananas med brie, men frågan är om osten blir tillräckligt varmt, tveksamt. Däremot borde ju chevretoast gå utmärkt, mmmmm!!! Måste nog göra en matplanering till nästa vecka när jag är gräsänka, då ska jag äta allt som sambon inte gillar!!
Men HUR ska jag överleva utan conny en hel vecka?! Nåja, det kommer ju gå, jag ska passa på att njuta av egentid, åsså har vi webkamera både hos oss och hos farfar där de kommer vara.
Ja, asså, egentligen är det här inget nytt, jag gör också smoothies rätt ofta, har bara inte kommit på att jag kan göra det till sonen också (och när jag gör till mig har jag ju inte vispgrädde)... Smart tjej.
Här blir det våfflor på lördag! Shit, jag skulle kunna prata mat dygnet runt...