Barnkarusellen snurrar vidare
Nä, jag skulle också säga ok på fetaost...!? Pastöriserade dessertostar är ju inte ok för att de har tillsatt mögel efter pastöriseringen, men det har väl inte fetaost?
Nä, jag skulle också säga ok på fetaost...!? Pastöriserade dessertostar är ju inte ok för att de har tillsatt mögel efter pastöriseringen, men det har väl inte fetaost?
Ore - Håller med om hallonen, grymt på våfflor!! Allra bäst gillar jag dock hjortron och vispad grädde, kanske för att jag alltid fick det hos min farmor, egenplockad mylta... Mmmmm.... Fasen att jag inte kommer hem förrän 21 ikväll, annars hade det nog blivit våfflor även hemma hos oss...
(eller, vispad grädde måste det ju vara oavsett vilka bär! )
Undrar förresten hur många i Sverige som heter bebådelsedag?
Och apropå det har jag börjat fundera på pojknamn, känns jättekonstigt, jag hade bara flicknamn i huvudet ju.
Vad sägs om Kjell-Henry? Eller kanske Klas-Gert? Eller varför inte Dick?
Och jag ska svischa till kungsholmen!
Hörs i morrn!
AM - Ååååh, vilken affär!!! Gick därifrån med 11 par strumpor (6 par till mig) och ett par vantar till conny, fast de visade sig vara aaaalldeles för stora, så ve och fasa - jag måste gå tillbaka till den underbara lilla affären.
Fast gillar man att strosa omkring och klämma och känna på saker ska man nog inte gå dit.
Conny hade 39.4 i morse. Sov inne hos honom inatt för att försöka få i honom vatten vid varje gnäll, på en luftmadrass som visade sig läcka... Så man kan väl säga att jag har sovit på golvet sedan 4, tur jag inte är mer gravid.
Men han har druckit en hel del, så jag känner mig nöjd ändå.
Frejis - Åh, vad härligt att höra! Jag har också ett litet myom den här gången, men det satt så till (frampå magen) att det inte skulle kunna ställa till något. Dessutom sa hon att de slutar växa runt v18, hoppas det stämmer.
nenne - Den här brunguldskimrande mosaiken har vi i vårt biorum, grymt snyggt tyker vi, såklart.
(badrumsbilden, bästa bilden google hittade)
www.familyliving.se/bloggare/husmusen/2008/08/18/bilder-fran-helgen/index.xml
Nu undrar du förstås varför vi har kakel i vårt biorum, och det kan du fortsätta undra.
www.konradssonskakel.se hade rätt mycket bra bilder på sina kakel.
Hej förresten. Idag är febern äntligen nere på 38.2 och conny mycket piggare, skööönt!
Vill även jag äta EAs tårtor, nästan lite tortyr att skriva så ingående om det i tråden.
Välkommen nya smygläsaren, kul!
Telis - Vink vink! Håller tummarna för spikmattan! Tänkte förresten på det som liten (tror jag?) skrev om att operera bort hela paketet för att slippa endo. Det värsta är att det inte alltid gör att smärtan försvinner... Det räcker tydligen att litelite missas för att sjukdomen ska finnas kvar. Undrar hur en sån operation skulle funka på mig t ex, som har en bred sammanväxning mellan tarm och livmoder, det gick inte att lossa den utan att riskera att skada tarmen, dvs skulle jag operera bort livmodern skulle jag kanske bli tvungen att ta en bit av tarmen också för att bli av med allt?! Nä, jag får nog hoppas på att graviditeterna och kostomläggningen gör sitt nu och att endon inte kommer tillbaka.