Barnkarusellen snurrar vidare
Det värsta med att måla gamla stolar med spjälor är ju förarbetet! Har 4 eller 6 stolar som får bo i förrådet eftersom jag inte orkar skrapa/luta dem...
Det värsta med att måla gamla stolar med spjälor är ju förarbetet! Har 4 eller 6 stolar som får bo i förrådet eftersom jag inte orkar skrapa/luta dem...
Pianolack kanske man säger? Äh, högblank svart lackfärg var det iaf.
Vink, vink nenne!
nenne - hahahaha, det där med tappen är ju helt sjukt konstigt!! Har läst MYCKET ingående beskrivningar (på FL såklart) hur man hittar den och hur det ska kännas, men jag fattar ändå ingenting.
EA - Det blir ju bara tydligare och tydligare!! Som sagt, får du inget plus i helgen är det något som är fel!
Nu ska jag packa ihop på riktigt! Ikväll blir det PIZZA, jag ska synda, tycker jag är värd det.
Ha en skön helg (och vecka, telis), alla underbaringar!
Jisses, AM, då är det bara att tänka om! Ut på stan en sväng kanske för att handla den RÄTTA klänningen?!
Hoppas de har lite Carl Jung till dig.
men ea, blev det minus??? jag fattar verkligen INGENTING nu. Dags att boka gyntid nu och få klarhet i vad som händer!! KRAM!
Idag blir det ett besök hos mina föräldrar, mysigt! Men först måste jag leta reda på lite persilja i frysen, var på middag hos vänner igår och åt så mycket vitlök att det ångar om mig.
Är fortfarande förbryllad över EAs minus...
tågjäntan - Conny kom ut 49 lång o 3,5 tung, dvs en riktig standardbebis, men jag tyckte 50 var alldeles för stort! Mindre storlek hade dock varit för kort i ärmar o ben, så det var bara att köra på 50 ändå. Sen är olika märken olika stora också, vi har helt oanvända kläder som han växte ur på längden innan de blev lagom i vidd. Dessutom hade han 50 i över en månad, och inte 'ett par veckor', som de flesta säger. Dvs, precis som du är inne på, alla bebisar är olika och man får chansa!
cicci - Hoppas du får till resan med försäkring!
lappis - Blä för din kropp, nu får den banne mig skärpa till sig!
lappis - Det blev lite fel, det är förstås jätteskönt att du äntligen börjar må bra igen, men ont och blod måste ju bort, det var det jag menade.
mrs b - Hoppas tentan löste sig och att du skriver på för ditt nya jobb idag, vilket det nu blir!
Fö känner jag mig hemskt ogravid idag och tycker det är lite obehagligt.
GRATTIS ORE!!! Vad roligt att det blev ett plus igen, äntligen!
Och jag säger som övriga, inte trodde jag att jag någonsin skulle vilja fira ett minus, men oh, vad skönt, lappis!!
Och frejis har redan gått 9 veckor!
EA - Grr för att behöva avvakta, skulle en läkare säga så i något annat ärende? Nä, då skulle de direkt tycka att man ska komma dit på undersökning...
Och apropå det verkar boken som AM länkade till mycket intressant.
Muggles - Härligt med pucklar!
Och vilken jakt ni haft på druvsylt! Hoppas det löser sig.
sweet - Skönt att ni äntligen är friska igen, hoppas det håller i sig ett tag nu.
Conny skulle behöva dagis eftersom han är så social och aktiv, men här är det augusti som gäller (om man inte vill hamna i en annan del av kommunen), det visste vi redan från början.
cicci - Hoppas ni kan få till en lösning med resan som både du och maken kan vara nöjda med!
Mrs B - Grattis till jobbet!!
AM - Sambons syster har ett jättefint ärr trots urakut snitt, tror resultatet beror på många faktorer som man inte kan påverka själv.
Tack för alla kommentarer om min ogravid-känsla! Jag har konstigt nog börjat må illa igen, tror det är det i kombination med att magen 'inte känns' som gör det. Det är ju andra halvan av förra graviditeten jag minns mest och redan försöker jämföra med, och det blir ju inte så bra... Sen är jag inte särskilt orolig heller, bara en liten känsla som poppar upp nån gång, som i förrgår.
Kramar till alla!