• _koko_

Barnkarusellen snurrar vidare

Hjälp, frejis!! Usch, vad jobbigt!!! Hoppas det inte är en infektion också, för det är väl inte så bra med sammandragningar så tidigt eller? KRAM!

• _koko_

Frejis: 22+0 idag - tror jag... Ja, det är så stor skillnad att det nästan måste bero på hur bebisen ligger.
    Det är säkert CRPn som är förhöjd hos dig. Det kan den vara utan att det är någon fara, upp till runt 50 har jag för mig (beroende på orsaken förstås), just för att man kan ha något i kroppen. När jag åkte in med äggstocksinfektionen hade jag dock över 200...
    www.sjukvardsradgivningen.se/fraga_sjukvardsradgivningen/Article.aspx

Och sammandragningar har man nog hela graviditeten som läkaren säger, men jag har aldrig KÄNT några såhär tidigt som du.
    Nåja, vila nu så går det förhoppningsvis över!

Sa inte Telis nyss att hon fyller 25 i september?

Lappis - Skönt. Låter som en bra idé att köra lite light nu och njuta av livet samtidigt. Kram!

• _koko_

muggles - Det jag skrev var ju väldigt hårddraget och bara tänkt som jämförelse, självklart måste man ta hänsyn till fasta kostnader och räkna på en högre ränta än idag. Har för mig att vi räknade på 8% när vi köpte hus. På de 5 åren vi har bott i huset har vi varit med om att räntekostnaderna både har fördubblats och halverats igen, men så högt som 8% har de iaf aldrig varit.

Just det, det ringer en klocka att telis sa något om födelsedag när AM berättade om Hectors snittdatum...?? Vilket mysterium det blev!!!

Cicci - Vad härligt att det blev så lyckat i helgen!! Nu är väl alla måsten slut va? Förlåt igen att jag aldrig ringde tillbaka...

• _koko_

Men Hallå!!! Telis på FB??? Var ju tvungen att direkt leta reda på dig (om det nu blev rätt, men jag tror det ), har helt missat att även du kastat dig utför stupet...

Dåså, då är mysteriet löst och jag jublar GRATTIS TELIS!! Får jag komma på tårta?

• _koko_

Läste förresten nånstans att vi ev ska få ägarlägenheter även i sverige?! Jag gillar dock tanken med att det finns en förening som håller i löpande kostnader, känns som det är stor risk för konflikter annars?

Nu: Lunch!

• _koko_

Telis - Lite tvetydigt det där... Mysteriet är tillbaka. Men vadan den ledsna gubben?

• _koko_

Oj, vad fina, muggles!!! Blir duktigt avis på er med döttrar när det gäller kläder eftersom utbudet är såååå mycket större!!!

• _koko_

Ooooh, Telis, fan vad dum jag känner mig, hade tänkt precis likadant om det hade varit jag. Förlåt!! Så konstigt att jag fått för mig att du sagt något själv...

Tänker iaf fira din 25-årsdag i september (hela månaden!), för det VET jag att du talat om.

• _koko_

I september får jag ju dricka alkohol igen, så det passar utmärkt med fyllemånad för telis då!

Hej snaily! Håller tummarna för liite längre lutealfas än 8 dagar, knip!
    Vi får vår kisse om 3 långa veckor. Ska bli oerhört spännande att se hur han går ihop med vår nuvarande katt samt hur sonen hanterar den. Vi måste ju dessutom kattsäkra hemma!!

• _koko_

FruLlan - Jag tror du blev lite till dig av möjligheten att få festa en hel månad va??
    Men tänk att roffe också ligger i säte, tyngdlagen har visst ingen inverkan på dina barn. Eller så har de väldigt tunga rumpor.

Liten - Jag tror magen fattar vad hjärnan förtränger. Är det redan i morgon förresten, LYCKA TILL!!!!! Jag tror att det kommer gå jättebra och sen kommer du vara lycklig över din nya syn och undra varför du inte gjorde det för flera år sedan (som alla andra jag känner).

Nu har jag i princip dokumenterat klart, i morgon blir det sitta och titta på när adepten ska rätta en bugg och klara av versionshanteringen, och sen fiiiika! Hoppas det inte dyker upp några nya allvarliga buggar bara, iaf inte före onsdag.

• _koko_

FruLlan - Hahaha, ja, så måste det vara!

Nu ska jag dra och köpa fikabröd till i morgon. Tror det blir kakorgie faktiskt, bryter av lite mot alla tårtor som serverats här (och det pratats om i tråden) på sistone.

Kram på er, hoppas AM ligger och snusar bebis nu!!

• _koko_

God morrrrning!! Trots betydligt fler moln på himlen är det en härlig dag idag! Sista seriösa arbetsdagen på ett tag, om inte något oväntat händer...

snaily - Ö som i blåshålet vid stora sjön? Där har jag hälften av mina rötter faktiskt.

Tänker på Liten idag, men är övertygad om att det kommer gå toppen.

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare