• _koko_

Barnkarusellen snurrar vidare

Jag kände en Rut när jag var liten, vi kallade henne Rutan och hon var en underbar krutgumma! Jag har lite svårt att se ett barn heta rut, men det är nog bara en vanesak.

Wii, snart är denna dagen också över! Ska iofs på möte på jobbet ikväll, men det är mest socialt.

Connys feber har fö gått ner nu, fick jag nyss rapporterat, skönt!

• _koko_

AM - Vad skönt att det gick bra och att du känner dig redo! Men det gör väl inget om det sätter igång av sig själv innan, eller?

• _koko_

Just nu känns det som att jag skulle kunna äta bara plopp resten av mitt liv... Är inne på min andra dubbel för dagen och även igår åt jag två.

Men det kanske inte passar så bra med champagne förstås?

nenne - Arkitekt verkar poppis i tråden, det ville jag som sagt också, jag sökte till och med (bara för att ha sökt, jag visste att jag inte skulle komma in), och lappis inredningsdito.

• _koko_

AM - Då ska du se att han kommer i helgen.

Nenne - Nancy, UNDERBART namn på kissen!!!! Katter får dock kalkonhäng framför bakbenen och inte under hakan.

Lappis - Jag brukar tycka att plopp är ok, inte mer, men nu är jag heelt galen i det??!

• _koko_

Håller med, snygg lägenhet (ovanligt med källarvåning i lägenhet!), men avgiften skulle man kunna låna sisådär 3 miljoner kr för i dagsläget...

• _koko_

Har hört mycket gott om förlossningen på lasarettet i uppsala, men skulle inte heller vilja vara hänvisad dit, det är ju trots allt rätt lång resa och jag vill inte föda i bilen...

• _koko_

nenne - Hade jag haft en normallång första förlossning (10+ timmar) skulle det nog inte kännas lika jobbigt att ev behöva åka till uppsala, men förra gången hade jag ju nästan panik för att jag inte trodde vi skulle hinna till DS (som ligger 10 minuter bort...)!

Nu ska jag träffa mina kollegor! Ha en skön kväll allihop!

• _koko_

Telis - Hahaha, ja, det är verkligen skrattretande! Roligast tycker jag är när de flyttar runt sakerna, typ där ligger den där boken igen och samma bukett i både kök och vardagsrum... Bilderna på vårt hus inkluderade detaljbilder på lampetter som hängde i duschen... Fast det huset var så ostajlat som det bara kan bli, det var bara en väldigt konstig mäklare...

Hunden var ett roligt namn på en katt, jag känner förresten en katt som heter Killen.

Cicci - Kram! Vet inte riktigt vad jag ska säga mer, du skriver mycket klokt själv. Hoppas du får lugn och ro på något sätt som passar dig.

Tänker på Vickan idag.

Ore - Håller helt med ang matbord. Vi har bara ett (vårt kök går i vinkel) och det räcker! Bygger vi ut kan jag tänka mig att vi gör nuvarande vardagsrum till matsal, och då kanske vi köper ett litet bord till köket också, eftersom det då blir olika rum, men varför ha "vardagsbord" och "finbord" i samma rum?

Förresten - Det är FREDAG!!!

• _koko_

Och förresten, kläder som hänger framme ger bara ett stökigt intryck tycker jag.

• _koko_

Lappis - Säger som övriga, inte konstigt alls. Skickar stora kramar och vrålar SKIT över hela stan!

MSW - Jag gråter nästan av att läsa din beskrivning av det...

AM - Vilken medicinsk sensation det vore, tänk om slemproppen växer ihop till ett barn igen ala T3???

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare