• _koko_

Barnkarusellen snurrar vidare

MORRIS!! Det är verkligen ett kattnamn!

• _koko_

Ore - Undrar vad det säger om mig egentligen??

Fick plötsligt en paus, han jag ska lämna över till är inte här, och jag väntar på att en annan snubbe ska ge mig åtkomst till en sak som jag behöver för att kunna testa min ändring. Har bockat av massor med saker på min lista så nu känns det plötsligt som att jag kan andas igen.

• _koko_

Telis - Det får du väl bjuda på, du får väl se det som en chans att se ner på oss andra. Nä, men skämt åsido, det finns ju ett café längst upp i humlan, där kan vi väl vara om det är öppet? Nån som vet? Cicci? AM?

• _koko_

Tinga - Kram! 1a maj är det exakt TVÅ år sedan vi åkte till Uppsala och skapade Conny... Det var ju också väldigt ångestfyllt och blev till något väldigt positivt i slutändan.

Och jag ville bli pilot eller arkitekt.

• _koko_

Asså mina inlägg blir så sjukt förvirrade!! Andra stycket läses oberoende av första...

• _koko_

BS - Conny fick bricanyl (luftrörsvidgande) i flytande form (att spruta in i mungipan) för att lindra hosta när han var förkyld sist. Nu behövde vi knappt ge honom det så jag vet inte hur stor nytta det gjorde egentligen, men kanske bra att veta att det finns...?

FruLlan - Okejdå: Sigurd och Snorre funderar vi på till lillebror.

• _koko_

AMs inskrivning var väl planerad att pågå fram till kl 15, eller?

Cicci - Väntat besked, men det är klart det känns snopet att inte få avsluta på jobbet som planerat. Jag var ju förkyld hela december nästan med conny, och hann göra ens i närheten av allt jag hade tänkt. Men vet du, det gick det också!

muggles - Skit med jobbiga kollegan, jobbigt när andra inte ser det man själv tycker är uppenbart...

• _koko_

Cicci - Jag tror inte att du kan skjuta på en sjukskrivning. Läkaren har ju bedömt att du behöver sjukskrivning under en viss tid from och med nu, och slutdatumet lär nog gälla oavsett vad du och din arbetsgivare tycker. Om du vill skjuta på den måste du nog skaffa ett nytt intyg.

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare