• _koko_

Barnkarusellen snurrar vidare

nenne - låt höra!!

• _koko_

Nenne, länka länka! Min brist upptäcktes ju när jag redan var gravid med conny.

• _koko_

Men nenne, vilka ord du slänger dig med!!

Liten - Otroligt bra idé! Ibland måste man anstränga sig lite för att väcka den björn som sover.

• _koko_

nenne - Hahaha, jag som trodde att jag hade lusläst den... *rodnar*

Zink har jag förresten fått tips om ska vara bra att ta när man är förkyld?!

lappis -

• _koko_

Frejis - Jag känner igen mig i det du skriver. Eftersom jag blev så sjuk med conny vågade jag inte ta till mig graviditeten, kunde inte på riktigt känna att det skulle bli ett barn av det hela. Alla runtomkring mig (kändes det som) boade, mös och pratade med magen...
    Hoppas det ska bli annorlunda den här gången, tror det blir det också, det känns annorlunda redan nu. Fast någon "gulleblivandemammatyp" är nog inte jag heller. Kram!

• _koko_

Nu, raringar, ska jag ta helg! Tänk, klockan är 15 och jag är sist på det här bygget... Om man skulle ta och skita i konsultlivet och bli fast anställd nånstans när jag börjar jobba igen efter nästa föräldraledighet, vill också kunna gå efter lunch på fredagar...

• _koko_

Och jag har precis beställt en liten svart gravidklänning, så jag står redo för cocktailparty om en vecka eller så!

(åkte från kunden till vårt kontor, och måste förtydliga att jag såklart inte fakturerar några timmar som jag inte arbetar åt kunden!)

Men visst ser lönen annorlunda ut när man är konsult, nåt ska man väl ha för sitt slit.

• _koko_

Lappis - Sambon målade mitt piano med pianoblank svart lackfärg, och där ser man faktiskt inga ränder, så det beror nog lite på vilken färg man använder också!

*Skickar några fler besvärjelser till Lappis krånglande mage*

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare