Barnkarusellen snurrar vidare
OJ, vad det händer saker för cicci och am!!! För mig känns det där väldigt avlägset än så länge. Skönt, för jag njuter verkligen av att vara gravid den här gången.
Snaily - Beklagar sorgen, men "skönt" att han åtminstone var gammal och har levt ett helt liv. Jag sörjer fortfarande min farmor (som gick bort i januari) ganska mycket, tänker på allt hon inte får uppleva nu.
Bluebride - Tips på böcker: www.adlibris.com/se/content.aspx&page=content.aspx&type=cat&typeid=1&value=4154&sort=17&fromproduct=False&filterpopular=1&saveformat=
Jag har super baby food och tycker den är väldigt bra när det gäller råvaror och hantering/introducering av dem, men däremot är recepten mest för lite äldre barn.
Mosboken som Liten tipsade om har jag hört många som gillar.
Vi började med gröt (sempers ekologiska risgröt med banan), och det var en stor hit!
Apropå banan läser jag [nödba:nan] varje gång ni skriver det och fattar ingenting...
Jag blir precis som telis skogstokig när jag är hungrig, men på mig funkar det INTE att föreslå mat eller fråga om jag är sur, för då känner jag mig inte tagen på allvar och blir ännu surare...
Telis, förresten, jag har tappat länken till fotoalbumet, stor katastrof!! Inboxa mig please?