Inlägg från: Liten med Mindre |Visa alla inlägg
  • Liten med Mindre

Barnkarusellen snurrar vidare

EA - skaffa ett nytt test!!! Hur ska vi kunna vänta?

För övrigt - uuuurrrrk - vi hade inga vitpepparkorn på jobbet - så till slut tog jag mod till mig och försökte svälja lite mald vitpeppar med vatten. NU känner jag mig sjuk. Vitpeppar är bland de värsta kryddor jag vet, och så fastnade lite bakom halsmandlarna och ligger o svider o smakar blä.

Nåja, är jag dum o desperat så är jag. Det skulle vara guld att slippa bli sjuk denna gång.

• Liten med Mindre

Ore - blir oxå lipsill när jag blir arg eller förorättad. Trist att inte kunna explodera som man skulle vilja.

BS - ska vi hoppas att ni får lite vattkoppor då? Fast det kanske inte är skönt med kliande utslag under förbandet? Eller har vattkoppor en lagom inkubationstid?

Gnagde på ett äpple, lite kli försvann. Är så otroligt sötsugen idag (choklad!!!) - kanske skulle passa på om allt ändå ska komma i retur istället för att hamna i lagret.

• Liten med Mindre

Muggles - Hittade bara detta i mina samlingar. Inte så informativt.
    ------------
    Ytterligare ett tips är annars att röra ihop smör, pressad lime, hackade nötter och lite sweetchili. Sedan bre det på laxen och in i ugnen. Till detta föredrar jag en potatissallad med oliver, ruccola och små tomater i halvor.

• Liten med Mindre

BS - försökt få dem att komma med konstruktiva förslag istället för att klanka ner på er - om det är ditåt diskussionen bär av.

• Liten med Mindre

Frejis - skrattar bäst som nyser sist.

Ha det så skoj på inskrivningen. Förmodligen vet du det mesta hon kommer att berätta, efter att ha hängt har i tråden.

• Liten med Mindre

Hade oxå tänkt föreslå Oaxen som lyxigt ställe. Inte för att jag har varit där. Fast maten verkade lite extrem för mig den gången jag kollade.

Nynäs havsbad var det väl September som rekommenderade mig. Ser fint ut. Kanske ingen båtresa dit förstås.

• Liten med Mindre

Morrn morrn!

Var på jobbet för ett tag sen, men tänkte att jag nog skulle jobba lite innan jag slappar. Ovanligt! Så kan det ju vara bra att få gjort det viktigaste innan jag eller maken ev blir magsjuka så att jag måste gå hem.

Väntar...

Mindre får bara i sig vätskeersättning o Proviva mangodryck. Hon var nog både törstig o hungrig i morse (vägrade släppa flaskan med vätskeersättning när den var slut). Förökte med lite välling, med kladdigt resultat. Nu får maken pröva vätska, ris och rostbröd resten av dagen. Stackarna! Och han är dessutom grymt besviken att vi inte kommer iväg till Falun med kompisarna i helgen. (utöver oron för lilltjejen)

• Liten med Mindre

AM - sitter just å lär mig illustrator på lynda.com Fick gratis 30 dagar med installationen av min Acrobat9. Riktigt bra faktiskt.

Fast jag har inte kommit till tårtbitar ännu. Tyckte det var dags att jag lärde mig. För min vikarie gjorde ett antal bilder i illustrator - och varje gång jag ska ändra något så klickar jag och svär tills det funkar. Eller gör om det i photoshop. Inte så tidseffektivt...

Säger till om jag hittar nåt.

• Liten med Mindre

Oj, har visst bara sett avsnitt 3 av 22. Har en bit kvar.

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare