Inlägg från: nennesjuttioåtta |Visa alla inlägg
  • nennesjuttioåtta

Barnkarusellen snurrar vidare

Bra slogan som FAN, telis!

• nennesjuttioåtta

EA
    Ja, fast jag gör alltid så när mannen är borta. Ska jag umgås med andra så ska det vara mitt initiativ först, alltså att mannen inte har något planerat. Och han skulle aldrig skubba omkring hemma i mysbyxor som gräsänkling, han skulle ju packa väskan full med öl och dra till någon annnan hanne eller ta en pubrunda. Jag är inte riktigt lika handlingskraftig.

• nennesjuttioåtta

sitter med POPCORN (jag måste vara sjuk, vad hände med godiset och kladdkakan?!?!?!?) framför Let's dance ... eller nej, nu öljuger jag. Jag kollar in Familjeliv *gör motbesvärjelser* :-s

Idag var mannen jättedeppig, nu har han beställt gratis info om adoption och det ör väl det enda som är gratis när det kommer till det. hur ska vi ha råd med att adoptera?!?! det blir nog inga barn här.

• nennesjuttioåtta

hej hej
    igår hade jag en sjukt rolig dag i skidbacken med ingen mindre än trådens telisexpert med vän - som jag skrattade, vad kul det var! Jäklar i bängen. Men sen var det som att slå en klubba i huvet och jag hade kunnat lägga mig för dagen halv 7. Dock blev det pubbesök med mat och öl, men vi var hemma runt 10 och sen däckade vi. Ingen träningsvärk idag som jag trodde trots benböj *spänner röven* okej då, lite grann....

telis
    Hade hela kvällen i huvuet: Pom, pom, pom PAIA! Och vilken taiming, idag vräker snön ner!!!!!

Annars... tja. Jag blöder. Redan. Ända sen i fredags faktiskt men jag hade ju trott att det bara skulle spotta lite. För det försvann på lördagen men kom åter på kvällen. Tuttarna är oömma men tempen på 37 men den sticker nog snart ner igen. Fuck.

• nennesjuttioåtta

Tack alla! Både att ni tycker jag skrev bra till BS och att ni tror att vi fixar pengar till adoption. Men hundra tusen har man ju inte över som ligger och skräpar direkt. Känns så där att låna till det också men det löser sig kanske. Det var väl det här min svärfar menade när han sa till mig på bröllopet att vi skulle sparat pengarna och gjort barn istället. Han kanske visste att det skulle bli adoption i slutändan...?

• nennesjuttioåtta

Telis
    hahah VEEED! Jag är trött i ljumskarna! Åkte jag så bredbent? Trodde det skulle bli röven som fick träningsvärk men den verkar helt oberörd. Måste gjort fel någonstans...

Nåja, hoppas du har rätt - klart vi ska ha en liten mas! Fast rent tekniskt så blir det ju det oavsett, men den får leva i exil tills landhöjningen gjort att vi bergsfolk inte längtar tillbaka över gränsen till Dalarna...

BS
    You go girl! Bra att du tog det så, som tändvätska istället för brandfilt! Visa dem att ni vet vad ni gör! Tjohooo!

Start september

Lapinette
    ååååååååh Barcaaaaaaaaaaaaa! *vinkelivink*

Vickan
    Oj, stackars skruttimormor!

Adoption
    jo, det är väl värt det men det känns ändå orättvist att andra kan få barn av en orgasm, och vi måste låna pengar på banken för det... Men å andra sidan slipper vi slösa pengar på kondomer. Det spar ju på jordens resurser också. Ååh vad vi är duktiga.

• nennesjuttioåtta

Lapinette
    Åååh vad skönt om det äntligen har stökat klart! NY kula på gång för kaninen ! låter som ni hade det fantastiskt i Barcelona, vad skönt!!!!

Muggles
    Jomenvisst serru, Hade inte BIM förrän imorgon eller på onsdag. Mensen kom 9 dagar efter inseminationen.

Vilken fin begravning!!

BS
    Bra att ni börjat med vällingen, du ska se att din vikt jobbar med dig snart! Och din ÄL! Jag vet inte hur det är, men enligt min läkare så vaknar spermierna mer till liv när de körs i de där centrifugen, och dels så srutar jag ju för att tajma ägglossningen, men om de tär någon större chans att lyckas än annars vet jag inte. Förmodligen inte. Jag har inte börjat spruta igen, de har inte ringt tillbaka ännu för att meddela hur vi ska fortsätta. Känns totalt meningslöst att göra nåt öht...

• nennesjuttioåtta

hinner inte ens kolla vad ni har skrivit sen sist, ville bara meddela att vi inte ska göra någon mer insemination utan läkaren bokade in oss på ett ivf-samtal i slutet på mars. Så no more kanylballe....

Cicci
    eeeh, hahha jaa jag är säker!

• nennesjuttioåtta

Snabbis före fikat *kollar efter smygläsare över axeln*

Lappis mfl
    Jag vet inte varför denna vändning, men förmodligen gjorda han väl bedömningen att eftersom jag fick mens så tidigt så var det ävl ingen idé. Jag vet inte, det är ju någon receptionist som känns inlånad från Köping som man pratar med och han själv är inte särsklit pratsam så jag vet inte. Och visst känns det bra att vi går vidare med tanke på chanserna!

• nennesjuttioåtta

Frullan
    jo det är klart vi ska göra ivf, men vi måste ju ställa oss i kön för det är ju inte särskilt säkert att det funkar med ivf på oss, det är ju inte 100%-igt direkt.

Piggelin
    ÅÅÅH hoppas det går bra med försäljningen nu, verkar ju lovande!!!

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare