Inlägg från: nennesjuttioåtta |Visa alla inlägg
  • nennesjuttioåtta

Barnkarusellen snurrar vidare

Lappis
    ja, jag ska ju till akun på tisdag så jag kör full monthy! Tror också att jag är i total obalans och att den vanliga sjukvården inte kommer hitta något (man ska fasen inte googla för då komemr det upp alla möjliga läskigheter, cancer t ex) utan att det är akun som får schnurr på grejerna.

Igår fick vi hem pappren för adoption och ingen av oss vågade öppna kuvertet. Men jag gjorde det och läste lite men suck vad tungt det känns. Men vilka fina berättelser på par som skriver om när de fick barnbesked! *tår i ögat*

Apropå tår i ögat, jag och mannen grinar jämt när det är sport på TV. Och ju äldre man blir desto fler kategorier läggs till. Snart gråter man väl för att trailern till Postkodsmiljonären är så vacker...

• nennesjuttioåtta

Ja fy, vi har varit så oroliga och är väl det än! De är lite konfunderade på sjukhuset också men som det ser ut nu så är det ju inte den bakteriella hjärnhinneinflammationen som är superfarlig, men allt kan ju hända. Usch fy jag vill inte tänka på det ens.

• nennesjuttioåtta

Telis
    njurbäckeninflammation? Fast jag har svettats ibland på natten i säkert 15 år, men kanske 1 gång i halvåret men nu har det eskalerat till varje natt och man är ju inte den mest populäre sängkamraten att ligga sked med då. Tur att vi köpt dubbelsäng...

• nennesjuttioåtta

Lapinette
    Vet ni hur lång tid det kan ta att stå i kön? Har ni valt länder och så?

Liten
    ja, jag tror också de tär hormonellt. Men å andra sidan har de tagit flera hormonprover på mig redan i samband med utredningen så... äh. Vi får se. Nu tog de en total blodstatus, vad nu det är, så får vi se om han hittar något. Annars sätter jag mitt hopp till akupunktören.

Glömde ju det viktigaste

FREEEEEEEEEEEEEEEEEEEDAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAG WOHOOOOOOO!!!

• nennesjuttioåtta

Kängu
    ja, jag med. Jag brukar alltid prata med mamma först (hon är sjuksköterska) och då är ju ingenting något att oroa sig för. Så när hon säger "hmmm, det där låter ju inte så bra. Det måste du kolla upp." så får man ju en infarkt av chocken (och det är ju ännu sämre)!

• nennesjuttioåtta

Lapinette
    shit pommes frites...

• nennesjuttioåtta

En till grej, jag har tagit tempen varje morgon och den ligger fortfarande högt, 36,9 imorse. Vet inte om det har något samband med nattsvettningarna, att jag ligger för högt och kroppen kämpar för att sänka den till den nivån jag ska ha.

• nennesjuttioåtta

här skiner solen! Och igår rasade snön av taket hr på jobbet så hela huset skakade och jag rullade iväg med kontorsstolen av tryckvågen. Hur jobbigt som helst. Så kanske, kanske de har rätt ändå - våren är på väg!

• nennesjuttioåtta

Lapinette
    alltså, jag blödde så mycket att jag fick använda toaborsten för att få bort allt från botten och det är pyttelitet brunt fortfarande (1 vecka senare). Och med menskoppen så får man ju koll på mängden än om det bara ska samlas i en binda eller tampong. Jepp, det var mens. A lot.

• nennesjuttioåtta

Lappis
    Gud vad härligt med ett plus i tråden men förstår att du känner dig lite ledsen. Men du är nära nu, och har ju FET *precis nu kom jag på att det är sånt här som jag själv inte ville höra* ...
    GAK! KRAAAAAmM

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare