Inlägg från: nennesjuttioåtta |Visa alla inlägg
  • nennesjuttioåtta

Barnkarusellen snurrar vidare

Kängu
    hahah ja ibland undrar jag om jag saknar någon skruv någonstans. Manodepressiv?!? Fast jag är ju inte så deppig - bara ibland. Av en anledning. Tänk om jag inte försökt få barn så spattig jag skulle vara - bevare oss väl. FJONG!

• nennesjuttioåtta

Telis
    Jag tycker karusell är ett alldeles utmärkt ord, jag blir skitdålig och spyr bara jag tänker på att snurra runt.

Nej, oftast är jag dumglad men det där barnlöshetsgrejsimojsen ligger som ett sår man råkar pilla bort skorven av ibland och då är det det enda som existerar och då gör det ont. Och när det är hyffsat läkt så känner man ändå att det finns där någonstans och skaver. Tråden är som att pysa ut luften ur en tupperwareburk, fånigt men nödvändigt för att man ska hålla längre än till bäst-före-datumet.

Lapinette
    samma problem här, litet huvud och fejs, så när de ska böja till glasögonen för öronen så måste de böjas långt frän där de egentligen ska och så blir det en lång strånk kvar.

Glasögon är skitsvårt att hitta till mig, jag kan se hur många fina som helst men när de kommer på MIN näsa.... GAAAAAAAAAAAAAAAH!

• nennesjuttioåtta

Lapinette
    En dagstur bort för att åka nedför säger du...?

• nennesjuttioåtta
    Telemarkgrrl skrev 2009-02-27 13:11:02 följande:
    Ja, nedför är bäst, uppför är bara jobbigt.nenne, om man redan har passerat bäst-före-datum då?
    Vad är du, en mjölkliter i solsken? Nej, jag snackar bäst-före den genomsnittliga dödsåldern här.

Den som uppfann liften borde få nobelpris!
  • nennesjuttioåtta

Fy faan vad jag är godissugen nu!

Telis *viskar* hur menar du?

• nennesjuttioåtta

Jag tycker det låter sunt och gläds med dig, Telis! Vad skönt att känna så! på dig!
    Ibland tänker jag och vi har pratat en del om det, att det känns som att vi kämpar men vet inte riktigt efter vad och VARFÖR.

• nennesjuttioåtta

EA
    Låter som en bra idé, vänta till efter festen! Du blir ju inte MINDRE gravid om du väntar och slipper hålla minen. iiiiiiih! hoppas på plus på söndag då!

• nennesjuttioåtta

Lappis
    sounds like a skitbra plan!
    Jag är toknyfiken på vad akupunktören ska säga, är han bluff och båg eller kommer det att hända nåt? Måste jag äta alger syltade i hundhår?

• nennesjuttioåtta

Lapinette igen
    Hoppas de gör det! Långtidsodlar, alltså. Måste väl vara det bästa? Åååh undrar om hur det blir med det för vår del, wooaaaahhh läskigt!

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare