Tinga, lycka till med budgivningen! Om ni skulle vinna så se till att spara bilderna från hemnet fort innan de tas bort! Är så kul att ha senare, alla bilder brukar ju inte finnas med i prospektet. Hoppas att det ordnar sig snart med ättekniken där hemma.
Muggles, jag förstod inte heller det där med dig som brud men jag tänkte att jag måste missat något inlägg fast jag gick tillbaka för att se efter.
Mrs B, vi hade ju samma problem med Iris vad det gäller sömnen, vi körde nog aldrig någon riktig sömnmetod faktiskt, maken sov ju på golvet i hennes rum en tre - fyra nätter vad det nu var för att lära henne att sova i egen säng och inte ligga bredvid mig och snutta hela nätterna, det måste ha varit när hon var en åtta - tio månader, minns inte exakt när, och det var fantastiskt för mig men hon blev ju välling-alkis istället förstås och nu får vi i alla fall springa en del på nätterna men nu är det ju mer överkomligt faktiskt. I natt vaknade hon bara en gång. Fast något fel var det för hon sov till halv tio!!!!! Tur att de ringde från simningen och talade om att det var inställt för vi hade aldrig fått upp henne ur sängen... Lycka till hur ni än gör men det blir kanske lite bättre hursom när han börjar må bättre?