Barnkarusellen snurrar vidare
Halloj, har vabbat med Iris idag så jag har inte haft en chans att slå på datorn. Hon är pigg men det varar lite ur ena ögat vilket visst smittar, hon hostar en hel del när hon ligger ner vilket jag gissar skulle störa ordentligt vid eftermiddagssömnen på dagis, lite snuva och så har hon 37,5. Jag vet att det inte räknas som feber men eftersom hon brukar ha runt 36,8 så vet jag att det inte är helt som det ska heller. Hon får vara hemma imorgon också och förmodligen längre än så men i morgon är det inte jag som är hemma.
Nenne, lycka till på onsdag!
Lapinette, lycka till i morgon! Vilket slit att åka fram och tillbaka, jag tycker att du gör helt rätt som tänker skjuta din läkare, då kommer han ju inte iväg på fler semestrar i alla fall.
Cicci, vilket skräp att maken inte verkar inse att han behöver ordna upp sin tillvaro, hur var det, bokade ni rådgivning för länge sedan men hade superlång väntetid eller bokade ni aldrig? Är han inte ens ångerfull dagen efter? Blä, bra att bli påmind att man ska vara glad att man är nöjd med sin make trots att han har sina sidor så tack för påminnelsen! Är nog lite dålig på det. Hoppas att ni äntligen är friska nu i alla fall? Stackars Victor har ju varit sjuk så mycket så immunförsvaret måste väl ha fått sig en törn?