Barnkarusellen snurrar vidare
Frejis har fått Plus!!!
Frejis har fått Plus!!!
Japp, det är klart du ska ha champagne! Maken är ändå inte så förtjust i det så jag slänger gärna in den flaskan Moët Chandon vi fick på bröllopet (stavning?) till detta ändamål! Den är litet ljummen, men det får väl gå...
Skål!!!
FREJIS HAR PLUSSAT, HOHO ALLIHOP, KOLLA HIT!!!
Ett glas champagne till Lappis också, så får du vara med och skåla
Och alla smygläsare får också vara med och skåla!!!
Och så slänger jag in det igen, så det inte försvinner...
FREJIS HAR PLUSSAT!!!
Varsågod lappis, ett glas kommer. Fortsätter hälla upp till er övriga...
Wiiihii, äntligen klar med en hel massa tråkjobb... ( i alla fall den delen av tråkjobbet som andra väntar på). Då var det bara resten kvar... Sätta in papper i pärmar, uppdatera ett antal excelfiler och liknande.
EA: Muffinsen låter supergoda!
Måste ni sedan slita sladdar från henne så kanske det inte är så lyckat... Men förhoppningsvis går det då att intressera henne för något annat. Mina syskonbarn har älskat att suga/tugga på min klocka (i metall, som tvättats med tvål och vatten innan då får fara fritt med den)...
Ja, det där med reklamationer kan vara roligt...
Jag jobbade extra i en livsmedelsbutik, och försökte vara servicevänlig när en kund skulle klaga på en produkt. Det var schampoo. Men människan kom inte ihåg vad schampoot hette, men hon tyckte vi skulle sluta sälja det för det var inget bra... Försökte litet försiktigt säga att alla schampoo passar ju inte för alla, det beror ju på hårtyp, men om hon kom in med flaskan så kunde hon få pengarna tillbaka. Men det var inte viktigt, hon hade kastat flaskan, huvudsaken var att vi inte sålde schampoot, som hon inte kom ihåg vilket det var eller hur flaskan såg ut... Jaja...
En annan kund gav mig en rejäl utskällning för att ett varumärke hade bytt namn, så att det inte gick att hitta det längre... Eeeeh?
Liten: www.fjaraskupan.se
Visserligen är den på bilden lila, men det står att det ska gå att få i vilken färg som helst...
Izzie: Ja se kunder... Om man inte är helt 100% säker på vart man köpt något, så ska man nog kolla efter innan man reklamerar något. usch vad skamsen jag skulle vara om jag gjort något sådant.