Barnkarusellen snurrar vidare
Oj, vad det händer på några dagar.
Cicci - stor kram till dig. Jag hoppas att ni kommer iväg och får någon att prata med snart.
Lapinette - hoppas så det går neråt nu. ÄL när man har X? Borde vara omöjligt, men kanske är det gott tecken ändå.
Tinga - vad synd att det blev så dyrt. Jättefint var det, men ni verkar kloka som inte betalar för mycket och sätter er i en för tuff sits framöver.
Liten - DN skrev om akassa och f-ledighet i förra veckan men det har du säkert sätt. Det är nog få som vet om det där.
Frejis - tankar styr man inte över, men den här gången är det err tur. Ångrar du dig bör det gå att få ett tidigt VUL om man tjatar, jag var hos farbröderna i Gamla Stan i vecka 6+4 och såg hjärtat (fick tiden eftersom jag haft X). Du har ju varit hos dem tidigare vill jag minnas så kanske kan det vara en väg?
MrsB - sätt emot. Om han jobbar så mycket att ni inte kan dela lika så får han betala sig bort från den del han inte hinner med tycker jag. Städhjälp är jätteskönt, tänkte som du först men det är verkligen guld. Man vardagsstädar ändå när man har småbarn så att få det blir grundstädat med jämna mellanrum är mycket värt.
Grattis till Iris!