BS: Krya på er!
Telis: Jobbigt att inte veta vad som är fel på ryggen. Tror att en duktig naprapat eller kiropraktor kan hjälpa dig där, dock... Jag går regelbundet hos en kiropraktor/massör, och det är guld! Kan ju också bero på att jag alltid brukar lyckas ställa till det med min kropp på något sätt. Jag har vurpat på tjejvättern, vurpat i skidbacken, stukat fötterna, slagit i ländryggen i en rot i en hal nerförsbacke, ramlat av en mekanisk tjur osv.
Tårtkalas när EA plussar låter suveränt!!! Och maskerad när Lappis plussar (ej X) är ju redan inplanerat... Vad gör vi när Nenne plussar??? Det där firandet av kanylballens dag blir det ju inte så mycket med... Annan plan?
Blir också gärna bjuden på AM:s champagnemottagning, har nog några klänningar som inte skäms för sig. Även om den lilla svarta saknas fullständigt i min garderob, har däremot letat länge efter en liten röd sak...
Nenne: Allt som kan hända på vägen - jo tack, de där tankarna ger just nu mig mardrömmar på nätterna. Huuuh. MA är nog min största rädsla just nu, att fostret slutar utvecklas men man tror att allt går som det ska. MF är ju också jättehemskt, men i alla fall så vet man ju då. Skillnaden rör sig ju om grader i helvetet, iofs, men ändå bättre att veta...
Nåja, ska ta upp mina nojor på hälsosamtalet med BM i em. Ska också kolla upp möjligheterna till KUB/NUPP-test. Annars får det bli en tripp till Götet för att testa
För övrigt är det FREEEEDAAAAG! Och lillsyrran kommer på besök i helgen. Hon ska använda mig som testobjekt. Och ifall någon nu tycker synd om mig, så kan jag säga att hon pluggar till SPA-terapeut. Och jag är gääääärna testobjekt till någon nice ansiktsbehandling eller så...