• muggles

Barnkarusellen snurrar vidare

Förresten råkade jag snubbla in på den sjukaste dokusåpan hittills, kommer inte ihåg vad den hette men den gick på MTV. Handlade iaf om 2 blonda bisexuella tvillingar (Rikki och Tikki el ngt sådant). De skulle enl Bachelorette-konceptet dejta 10 tjejer och 10 killar. Tricket var att ingen visste att de var bi... och i början visste ingen att de var tvillingar heller. De var så lika så de växlade och gick in turvis, så tjejerna/killarna trodde hela tiden att det var samma tjej. Och så började de hångla upp varandra (alltså resp tvilling med de andra tjejerna) direkt. Gissa om ngn kåt 50-årig tv-producent med lesbisksex-faiblesse suttit och knåpat ihop det konceptet!!! Det var så sjukt så jag var tvungen att se klart avsnittet hehe (sedan missade jag tyvärr nästa avsnitt, så synd)

• muggles

Nenne / EA: kan ingen baka telisskidor av muffinssmet och så lägger ni dem på ett fat med vitchokladfluff och skickar till Telis?

• muggles

EA: japp skit samma med spottings så länge du har ÄL!

Cicci: Oscar är jättefint och passar bra ihop med Victor (var det inte nära att Vickevire fick heta Oscar en gång i tiden. El nej, det var ju Philip kom jag ihåg nu).

• muggles

Ja de där kattperukerna var... mkt fula.

• muggles

Nä fy faen vad jag är fredagsokoncentrerad idag. Skärpning. Jag undrar bara en sak - när har mina kollegor tänkt gå på lunch eg?

Jag började förresten dagen med ett spinningpass kl 07 piiip! Ha, där fick ni dåligt samvete!!!

• muggles

Page: japp sjuka som vi är Det var intressant ändå. Tänk att det finns sådana människor som går med på att vara med på sånt (tänker i första hand på tvillingarna)...

• muggles

Nenne: du har uppfunnit en ny gubbe :-S. Vad betyder den - darr på läppen? :-S

• muggles
    nennesjuttioåtta skrev 2009-04-03 12:01:49 följande:
    muggelssåg trailern för det där programmet. Fy fasen, undrar vems om kontaktade vem?!!? alt 1. Hej, vi är bisexuella tvillingar som precis matchat tuttarna med håret som skulle vilja träffa en själsfrände i någon sorts seriös tv-lösning av något slag. Vi trivs inte i kläder och har tröttnat på att leka med varandra. alt 2. Hej, jag är tv-mogul som letar efter ett tvillingpar utan självbevarelsedrift eller -respekt som har lust att hångla (gärna knulla) direkt i tv med typ 20 olika människor och gärna gilla att tvåla in varandra i duschen. Vad säger ni flickor? Vill ni sitta i farbrorns knä?
    JAg tror på alt 2! VA - knullade de? Tvålade in varandra i duschen? Jag måste hitta till det programmet till nästa avsnitt!!! (Då har jag förmodligen ÄL så det kommer att passa bra MOAHAOAHHAAAAAAA)
  • muggles

Nenne: NÄH! *besviken*

Jag fattar inte varför man ska ha blöjhink om de bara funkar på kissblöjor, eftersom de som sagt inte luktar ändå. Vi slänger blöjor i en papperskorg med vanlig soppåse i. Bajsblöjor lägger vi först i en hundbajspåse(!) och knyter tätt. På det sättet räcker det med att slänga soppåsen varje dag. Hundbajspåsar är dessutom billigt! *husmorstips*

• muggles

AM: SVAG drink??????????? Jag förstår inte alls vad du menar? Fel fel fel. Jag tror att Libero skickar hem en reklamlapp att du kan hämta din box (jag fick hämta den på Lindex). El minns jag fel? Vi var ett helt gäng som hämtade sådana boxar iaf... alla barnen hade samma boll och prasselleksak

Liten: håller helt med dig om avtrubbningen. Stackars Telis&co som får lyssna på det här med blöjhinkar - fy fan vad tråkigt ämne! *gäsp*

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare