• muggles

Barnkarusellen snurrar vidare

Nu slänger jag ut en brandfackla men jag tror inte ett skit på feng shui. Jag menar man får inte har randiga gardiner/tapeter och man måste ställa sängen i norr (el fick inte ställa den mot norr). Näe, hokus pokus går bort för mig

• muggles

Jag såg en bunke med påskris och pynt utanför ett kontor påväg till båten imorse - insåg att det nog är dags att pynta hemma för annars kommer och går påsken så fort, precis som du skriver koko. Ska ta och köpa lite påskris idag när jag hämtat Moa och så gräva fram pyntet (hmmmm...vart hamnade det nu igen efter senaste rensningen).

Maken fick höra av en av dagistanterna att Moa är intelligent Jag tror stenhårt på det även om maken tror mer på att hon säger så till alla föräldrar om alla barnen Anledningen var att tanten kommit gående med bajspåsar för att slänga dem och då hade Moa sett det och pekat på sin rumpa och sagt "bajs!". Typ, ingen idé att du tömmer bajspåsarna förrän du bytt min blöja också
    Och igår hade Moa fått göra sitt första egna påskpynt på dagis - vad kul att de gör sådant även med så små barn! Jag gillar vårt dagis mer och mer...

• muggles

Sept: vi har en induktionshäll (bra för då är inte plattan varm så fort man tagit av kastrullen/stekpannan) så vi är inte så oroliga. Dessutom når inte Moa upp dit. Jag väntar dock på att hon ska komma på att man kan anv lådorna som trappa Vi har inte säkrat alls alltså men försöker tänka på att vända alla handtag inåt så det inte sticker ut utanför kanten.

• muggles

Lappis: läskigt. Men ska han sluta för gott el bara under behandlingen (tänkte på arb.uppgifterna som fördelats). Det kanske man inte vet nu iofs...

Page: gott att höra att J mår bättre. Men jobbigt med immunförsvaret, antar att det påverkar ditt liv en del.

• muggles

Snaily: kul då är vi ett gäng! Vi får köra gruppformation

• muggles

Tinga: ha så kul i Barca - drick ett glas Cava för mig också!!!

AM: vad synd med antiklimax igår. Hoppas du får bättre svar idag! Stå på dig ang skolan! (Du verkar vara bra på att stå på dig annars...)

koko: jobbigt med magen.

Ore: jag tar gärna en lunch när du dyker upp i Götet!!! Hör av dig bara.

Bliv FruL: skönt med ett inbokat besök. Förstår att du nojar över simmarna men jag hoppas att de kan välja ut några som rör sig tillräckligt iaf.

Nenne: uj verkar komplext det där med sprutandet, vilken TUR att du har experter här att fråga. Konstigt att de inte ger bättre instruktioner!

Jag har precis bokat in mig och maken på Grythyttan för romantikhelg i slutet av maj - vi åker alltid iväg på övernattning när han fyller år. Ska bli kul!

• muggles

kängu: jag köpte schyssta mammabyxor på Mums på S.Larmgatan i Göteborg, kommer inte ihåg märke dock. Jeans köpte jag på HM men det kan hända att de inte har samma utbud nu.

• muggles

Jag jobbar verkligen med fullständiga idioter (kund i detta fall). Jag hatar inkompetens. Särskilt när det samtidigt är en krävande kund som pekar med hela handen
    Tex att skicka en spec med ändringar till en mjukvara - på svenska! När både koncernspråket hos kunden är engelska och ändringen ska utföras i Tyskland (vilket kunden är mkt väl medveten om). GRRRRRRRRRRRR

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare