Barnkarusellen snurrar vidare
AM: trist - ta honom i örat! Han kan ju inte bara gå sådär. Uä, svinkoppor låter äckligt, vad är det bra för?
AM: trist - ta honom i örat! Han kan ju inte bara gå sådär. Uä, svinkoppor låter äckligt, vad är det bra för?
Liten: du som är spinningexpert - jag verkar få ont i nacken av spinning? Det känns ung där "nackknölen" sitter (dvs precis där nacken slutar och ryggen börjar). Har du några tips?
Tinga: låter superjobbigt, hoppas att psykologen ringer snart! Jag förstår verkligen inte varför de inte äter - är det ingen som kan förklara det? Känner de inte av hunger? Har de inte kopplat att mat tar bort hungerkänslan el? Känns som att mat borde vara ett av våra mest basala behov som man inte behöver lära sig men tydligen är det inte så. Är detta ett vanligt problem bland för tidigt födda barn el är det bara otur i ert fall?
Liten: det där lät otrevligt, tur att man sluppit det i vart fall.
BIM-lista:
Lappis 24/3
Nenne denna veckan?
Muggles 26/3 alt 29/3
EA ?
Vem mer?
Liten: jag försöker tänka på att ha en c-formad rygg och jag tror att jag tittar ner mot styret ganska mkt. Min man säger att jag är lite väl lågt ner vid position 3 (så heter det iaf på Friskis - vet inte om det är std-uttryck). Styret ska väl vara på samma höjd som sadeln så det försöker jag ha. Men ska jag höja lite då kanske?
BS: kram till dig för att du har deppat ihop efter 5 försök! Jag kanske joinar dig om ett halvår el så? Har du hittat ngn skumpa under deppmanteln? Skit med nya rummet också!
AM: när är det du ska röntga bäcken?
Tinga: näe vad jobbigt Önskar att jag hade ngt tips men det känns lite tunt på den fronten tyvärr... Hur är det med att få i dem banan el andra lite sötare matvaror - ingen skillnad? Jag hoppas att det löser sig när de växer till sig lite!
Liten: aha jag har nog böjt ryggen just i bröstryggen. Ländryggen säger du, det blir nog inte lätt. Jag ska testa att höja styret till nästa gång. Jag har ju fastnat lite för spinning iom att utväxlingen på träningen är stor - vore tråkigt om jag inte kan fortsätta pga nackont
ps. jag sitter iaf aldrig med händerna längst fram.
Och jag försöker verkligen att inte hålla i styret mer än för balansen, dvs inte stödja för mkt på det. Men det finns nog mer att lära
Instämmer med föregående talare Clownis! Jag rös, så hemskt. Men tänk att han ändå hann uppleva sin dotter!!! Och hon har ändå bilder på sig själv tillsammans med pappa att titta på när hon blir äldre.
Piggis: du har lite mejl att gå igenom
Jag var precis på toa och får ljusrosa på pappret. Lite väl tidigt för tant, undrar vad som pågår. Min kropp kanske är uppfuckad av spiraluttag?
Liten: ok då ska jag tänka på att inte böja ryggen utan låta det komma av sig självt. Tack för tipset! Förresten - mekanik och krafter - va?! Jag är elektroingenjör - jag fattar inget av sådan där mekanik...