Inlägg från: Liten med Mindre |Visa alla inlägg
  • Liten med Mindre

Barnkarusellen snurrar vidare

Bjertorp - Västgötaslätten. Tåg o taxi för att komma dit om man inte vill köra själv.

var där på kurs i en vecka - om det inte var för kursens tempo så mådde jag som en prinsessa. Fast där finns inte mycket annat att göra än att äta gott och spela golf.

• Liten med Mindre

Rånäs är fint med god mat. Har inte spelat golf där dock. Slottet har en intressant historia oxå tycker jag.

Annars finns det väl golfbanor runt Trosa, fina hotell och bra med hålligång om han åker i sommar.

• Liten med Mindre

Ska förtydliga att jag inte spelar golf alls, men gillar att bo på slott.

• Liten med Mindre

BS - du får väl se det positiva i att i alla fall magen får träning när resten av kroppen tillfrisknar på soffan... Om man nu någonsin ligger på soffan med småbarn i huset.

Skämt åsido - krya på er hela familjen!

Brunettbruden - välkommen på karusellen. Som du märker är det lätt att bli nipprig, och svårt att kliva av.

Telis - undrade just var du var. Hej hej! Hur mår ryggen numera?

Idag tänker jag smita tidigare och gå till frisören. en utmärkt början på helgen. Någon som har något tips på en favorit att inhandla på Melanders fisk i Östermalmshallen? Tänkte göra av med ett gammalt presentkort...

• Liten med Mindre

kängu - börjar du bli shopoholic?

Ha det så skoj på stan!

• Liten med Mindre

Muggles - jag fastnade hos Mexx härmodagen. Har inte handlat deras prylar på länge, men nu blev det flera sorter. De har min smak ivår, på vissa saker reds anmärka.

Räktimbaler ska jag spana in.

• Liten med Mindre

AM, mår du bättre? Var det endagsillamåendet som cirkulerar?

Telis - stackars dig o ryggen. Är det inget som hjälper? Hur var det - hade ni kommit fram till vad det är för problem? Har för mig det.

• Liten med Mindre

Telis - har du fått rumpan masserad "på djupet"? Jag har ju haft en hel del besvär under hösten, sovit illa och inte velat ligga länge i sängen - men med rumpstrech, träning av rumpan och grym massage (företagsmassösen faktiskt) så har det blivit hästlängder bättre.

Sen brukar min naprapat hitta några hemska knutor mitt i ländryggen, mot ryggraden till. Har fått akupunkturnålar där ibland och det gör också susen. Har du såna lär du hitta dem själv om du ligger på golvet och knådar in mot länden/ryggraden.

Kan rekommendera ett besök till min naprapat i Kista, om du vill ha en second opinion.

• Liten med Mindre

Glömde Telis - fram/utsidan på låren behöver få sitt också. Jobbigare massage finns inte, men den gör nytta för ryggen med.

Fast du har säkert prövat det mesta, så jag ska försöka att inte vara så klämkäck. *rodnar*

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare