Barnkarusellen snurrar vidare
BS-nej nej nej har INTE testat minus an har inte testat alls, tidigast pa sondag
AM-klart jag kikar in i helgen kan inte halla mig borta sa lange
BS-nej nej nej har INTE testat minus an har inte testat alls, tidigast pa sondag
AM-klart jag kikar in i helgen kan inte halla mig borta sa lange
AM-men vilka klapare till att satt upp tapeter!!! Irriterande varre, hoppas de star for tapeterna
Planen for imorgon ar att aka och shoppa lite nya traningsklader och fika tror jag och sen fest pa kvallen
EGO-usch nu blev jag deppig, tank om det blir minus
Jaja ska sluta gnalla nu och se en film istallet
September-det brodet gjorde jag i veckan jattegott och saftigt och sa latt att gora. Har man inte allt hemma ar det bara att byta ut mjol, fron eller annat till det man vill ha.
Hela vart hus ar tapetserat med tapeterna omlott atminstone 1 cm om inte mer, sa fult! Vi har vardagsrummet och gastrummet kvar att gora om, problemet ar att det tar tid att fa det snyggt nar underlaget inte ar jamt sa vi har inte kommit till skott. Men nar plusset kommer ska jag satta igang med gastrummet
EGO-fortfarande spottings och tantfri pa dag 31 dagens nojja ar att det liksom "nyper" och ilar till vanster om blygdbenet, gor inte ont men kanns konstigt och "nojjigt" (inbillar mig att det naturligtvis maste vara nagot fel i barnverkstadgrejorna *fniss*).
Ha en bra dag!
Kikar in efter shoppingturen
*dvs att tanten uteblir eftersom nagot ar "fel"*
September-glomde saga att jag ofta gor brod med fil/yoghurt eftersom det gar sa snabbt och smidigt och man kan ha i vad man vill
Ore-jag ar minst lika krasen
Tillbaka fran shoppingturen
Hittade valdigt manga fina trojor/blusar lite singollatopaktigt men var de snygga pa????!!!??? Neeeeeeeeeeeeeej inget satt fint sa irriterande nar jag ville ha en extra fin topp/tunika. Samma med alla kjolar som jag provade.......suck!
Jaja hittade iaf ett nytt traningslinne men inga overdragsbyxor sa tog en kaffe pa espressohouse istallet och akte hem
Nu vantar nog lite stadning och kanske ett bad innan festen sa jag blir pa lite battre humor. Ar saaaaaaaaaaaaaaa duktig pa att deppa ner mig redan fran borjan
Tinga-klart Piff & Puff ska ha solglasogon